اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

به : شما عزیزان جان

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

بعد از سلام و عرض ادب باید تشکر کنم از اینکه هنوز به این اپیزود که یک زمانی کلبه محقر اینجانب بوده اعتماد و احترام داشتید و برای من که نویسنده اینجا بوده‌ام لطف و مرحمت . ارادتمند تک تک شما هستم و بعد از مدت‌ها باز ستاره زرد رنگ اپیزود (اگر در بیان آن را دنبال کرده باشید) روشن شد .

خیلی سپاسگزارم که هنوز به اپیزود لطف دارید . از من به شما عزیزان جان این پست اطلاع‌رسانی تقدیم می‌شود.

اگر هنوز اپیزود را از پنل بیان خود دنبال می‌کنید، یا از طریق وبسایتی به این آدرس رسیده‌اید و مطالب اینجا را دوست داشته و به من لطف و مرحمتتان را ابراز فرمودید و مطالعه کردید و علاقه‌مند بودید خدمت شما عارض می‌شوم که اپیزود با این پست نه به پایان همیشگی و ابدی خودش بلکه با این پست به شروع فصل جدیدی از نوشتن می‌رسد. اما دیگر اپیزود در این آدرس بروز نمی‌شود.

نویسنده اپیزود سه شخص بودند که از آنها هامون دیگر نمی‌نویسد و ویلی رضایتی مبنی بر نوشتن آدرس نداشته و ندارد و تنها هاتف مانده که اپیزود را راه‌آندازی و شروع نموده است . اگر دوست دارید ادامه نوشته‌های اپیزود را ببینید باید عرض کنم که نویسنده اینجا به وبسایت شخصی خویش کوچ کرده است . اگر تمایل دارید خوشحال می‌شوم در آدرس جدید در خدمت شما عزیزان باشم و خیر مقدم پیشاپیش مرا پذیرا باشید.

و از این پس اپیزود به معنای واقعی کلمه فصل جدیدی را در آدرس جدید شروع خواهد کرد و اینجا دیگر بروز نخواهد شد . ( یا شاید برای استفاده‌های دیگر ذخیره شد) . می‌توانید وبلاگ هاتف را در آدرس زیر مطالعه کنید . بی‌صبرانه منتظر حضور گرمتان هستم .

ارادتمند . هاتف

 

Blog.hatefix.ir

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* ** *** ** **** * ***** ****

خیلی خوشحال میشم پست منم بخونید و نظرتون رو بنویسید

پاسخ:
متاسفم که انقدر بیشعورید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">