اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

شب های قدر

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

دوستان عزیز ... اگر دلهایتان خدایی شد .. من را فراموش نکنید

نظرات  (۲)

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ولی امشب رای تو

برای رفع غم هایت، برای قلب زیبایت، برای آرزوهایت،
به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهایم اثر دارد
پاسخ:
ممنون از کامنت زیبای شما :)
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام

    مـحـتاجـیم به دعـا 


    * دلا دعا کن که به وقتی اگر بلغزد پا

     فرشته ات به دو دست دعا نگه ات دارد...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">