اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اینستا

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ

اینستاگرام تنها کاری که در ایران کرد این بود که توانست نشان دهد و کشف کند که دهان برخی از دختران ایرانی به علاوه خوردن غذا و صحبت کردن .. می تواند شکل باسن مرغ بعد از تخم گذاری نیز در آید .. ( و بعضا شکل هموروئید [ هموروئید به ذرات ریز دارای چربی در بدن گویند] )

از این جا از این خدمت بزرگ اینستاگرام و این کشف که به جوامع بیشری کمک بسازیی کرد سپاس گذاریم و شایسته دریافت نوبل می دانیم ..

-- ببخشیئ بابت بی ادبی ولی باید می گفتم ..

-- ضمنا نوشتم بعضی از دختران ... نه همه ... معترضین در مشتمل هستند

نظرات  (۱۵)

ایسنتا غیر از این نشون داد چقدر ادب و حرمت و حیا از بین رفته؛چقدر بددهنی و قضاوت باب شده!
پاسخ:

کلا اینستاگرام خیلی چیزهای دیگر رو هم نشون داده .. زیاده ..

ممنونم از نظر

خخخخخخخخخ
به شدت خوشم اومد از این پست
خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی
ممنون 
خیلی وقته میخواستم اینو عنوان کنم ممنون که گفتید :)
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومده ...
خواهش میکنم:) پستاتون رو دوست دارم که میام:))


دقیقا که در مقابل موارد مثبت ؛منفیاش خیلیه! کلا ما قابلیت اینو داریم از بهترین چیزا بدترین استفاده رو کنیم ،البته بلانسبت شما:))
پاسخ:

و ضمنا ... نشون داد توانایی ما به فحش هایی که لایقشونیم رو بنویسیم چه قدر زیاده ...

این نظر لطفته .. ممنونم

سوال من اینه که یعنی الان این حالت فقط چیز بدیه یا علاوه بر اینکه بده، باید درست هم بشه؟
پاسخ:

نه همین فکر کنم خوب هم باشه

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • قبول دارمممم ههه عالی گفتین:)
    پاسخ:
    ممنونم از نظر
    آیکون تفکر...
    عدو شود سبب خیر شاید اینه ها:))
    پاسخ:

    چرا چی شده؟

    کیه دشمن

  • آرین افشار
  • اصن یه ایرانه و یه اینستاگرام :)
    پاسخ:
    ممنونم از نظرت
    خودمونم نمیدونم داریم چیکار می کنیم :)
    پاسخ:

    شایذ

    چقدر خندیدم :)در حال خنده دارم مینویسم. خیلی خوب بود این پستت :-)
    پاسخ:

    ممنونم

    شما رو به دیدن پست های قبل دعوت میکنم 
    جواب کامنت زیزیگلو
    http://fm798.blog.ir/1395/04/22/Perfume-morning
    اینم برای اسونی کارتون اوردمش اینجا:
    تیمور :)))))))))))
    حالا چون دوست دارم خیلی حرف از ناموس مردم زدید
    :دی
    تیمور علاقه جان من است
    سیستم علاقه ی مغز من
    تیمور الان هم حکم ارزو رو داره واسم
    حالا انشاالله وقتی اومد راجبش زیاد حرف میزنم :)
    پاسخ:

    کلا نفهمیدم

  • مهدی ایکس
  • برای همینه حذفیدم :|
    پاسخ:
    والا ... خیلی داغونه ولی حذف راه حلش نیست
    :)))
    هموروئید خیلی باحال بود:))))))))
    البته هموروئید چیز دیگه ای هستا:))
    پاسخ:
    انتظار داشتیی دقیقا اشاره کنم چیه؟
    نه... تنم برای فیلتر شدن نمی خاره ...
    آقا یعنی یه هموروئید غیر مزمن هم میتونه آدمو فیلتر کنه؟:)) یعنی بیان انقد حساسه؟:))
    پاسخ:

    شاید ... نمی دونم .... به هر صورت فیلتر هم کرد بهشون احترام می ذاریم .. یه نخسه از نوشته هامو بدن با کمال میل میرم ...

    :)))
    یکم زننده بود به نظرم
    ولی خب موضوع زننده بوده دیگه
    پاسخ:

    زنندگیشو برو از اون دخترا بپرس

    من ابایی تو عنوان کردن هر چیزی ندارم

    کاربرد اینستا برای جهان سوم = خودنمایی...!
    پاسخ:
    صد درصد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">