اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

تهدید

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ق.ظ

دوستان عزیز خواهشمندم یک راهی بفرمایید که بنده در لیست بلاگ های برتر بیان قرار نگیرم. چون متاسفانه فعالیتم در این مدت خیلی زیااد شده و نگرانم

خواهشا راه حلی بدین که وبلاگ من در لیست وبلاگ های برتر نمایش داده نشه چون قلبا دوست ندارم این اتفاق بیفته.

شرکت محترم بیان خواهشمندم اگر این پست را مطالعه می نمایید از نامبردن اپیزود به عنوان وبلاگ برتر خوددداری نمایید . بنده علاقه ای بهه قرار گرفتن در این لیست ندارم.

درصورت قرار دادن در لیست مجبور به حذف دایم وبلاگ می باشم که قلبا چنین خواسته ای ندارم

خواهشمندم رسیدگی فرمایید

با تقدیم احترامات

نویسنده وبلاگ اپیزود 

نظرات  (۱۰)

چرا؟ 
از تواضع زیاد است؟ 
پاسخ:

نه اصلا به تواضع ربطی نداره ..

اونجا مرکز دیده شدن هست ... یعنی اکثرا سر میزنن همه اونجا .. دوست ندارم تو مرکز دید باشم ..

گوشه دنج رو بیشتر دوست دارم...

عجبزززز
نیه قارداش :/
پاسخ:

چوخ نوکرم ..

قبلی کامنت ده ددیم .... ایستمیرم ..

عع آخه چرا؟
نگران نباشید میریم باهاشون دعوا میکنیم میگیم شما رو نذارن بلاگ برتر :دی
:)
پاسخ:

جون آن قسمت مرکز دید هست و دوست ندارم توی مرکز دید باشم ...

کلا این حالت رو دوست دارم الان .. برم اونجا اپیزود را پاک می کنم

آخر پست هاتون از همه خواهش کنید دیس لایک بکنن :)
لایک و دیس تو محاسبه وبلاگ برتر تاثیر داره
پاسخ:
لطفا دیسلایک نمایید
به نظرم حالا صبر کنید اگه اسمتون رفت جز وبلاگهای برتر بعد ایمیل بزنید بگید بردارن
تازه اگه بازدیدکننده هاتون زیاد شه چیزی عوض نمیشه مگه اینکه شما هم باهاش عوض شید‌. حوصله نداشتید جواب کامنت ندید یا اصلا کامنت ببندید 
اینارو میگم چون ظاهرا خیلی جدی هستید!
پاسخ:
اوه تا اون موقع صبر کنم ...
این دوره حتما نوبت منه چون هم فعالیتم زیاد شده هم فعالا الان تو لیست هستن
و قلبا دوست ندارم تو اون لیست باشم
نمیشه الان میل بدم بهشون؟
اصن خیلی مسخرس
چرا حذف خب ؟! خودتون گفتین وقتی که آمار کامنت ها و بازدید ها صفر بشه میرم هنوز که صفر نشده :|
امیدوارم که جزو لیست برتری ها قرار نگیرین ... آمین:|
پاسخ:
اونقد تنفر دارم.از قرار گیری اون لیست ک قرار بگیرم درجاا می بندمش..
هنوزم قبول دارم تا ادم.مخاطب داره باید بنویسه .. جای بهتر معرفی میکنم ...
ولی تنفر دارم از این اتفاق
من اطلاعی ندارم. مدت کمی بیان نویس بودم
بله به نظر منم مسخره ترین قسمت بیان همون لیست برترهاست :|
اما بستن اینجا کار خوبی نیست ...
به نظرم اونجا آرامش آدمو بهم میزنه ...
پاسخ:
من جای دیگه می نویسم و وب شخصی خودمو دارم
ولی اینجا به نوعی عمومی نوشت منه ..
و دوست ندارم بره اونجور جاها ... 
ای کاش بشه .. الان مجبور شدم فعالیتمو کم کنم
چون واقعا مسخرس
پس باید دیس لایک بزنیم :)
کامنت هم ننویسیم :)
پاسخ:
بله متاسفانه .. کمی فعالیتم رو کمتر کردم که نشه ..
از زیاد خونده شدن بدت میاد ؟ پس چرا وبلاگ ساختید ؟ :) بهرحال آدم دنبال توجه و ایناس
پاسخ:
مساله دیده شدن نیست اصلا :)
کلا از رفتن در اون لیست متنفرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">