اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

ادعا

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ق.ظ

اگر کسی بیش از حد ادعا می کنه که فلان نیست...

هست ... حتما هست....

نظرات  (۹)

دقیقا همین طوره
پاسخ:
:) ممنونم از نظرت
  • بِی مَکس | BayMax
  • دقیقاً!
    پاسخ:

    دقیقا ...


    دقیقا همینه ...
    مثلا اگه بگه من دروغگو نیستم ، شک نکن که دروغگوئه !
    البته خب استثنا همیشه وجود داره.
    پاسخ:

    منظور از تظاهره ..

    هرچی طرف بیشتر بال بال بزنه .... و اعلام کنه یعنی اون صفت را بیشتر دارد

    ولی من وقتی گفتم: "نه شاخم نه اسطوره"، اینو جدی گفتم! :)
    پاسخ:
    هدف گیر دادن و پافشاری بیش از حد بوده که هرچه این امر دروغتر باشه پافشاری بیشتره
    همین طوره :)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • دقیقا
    از جنبه مثبت هم می شه نگاش کرد...
    :)

    شاید ادعا کنه فلان هست...و فلان هم باشه
    پاسخ:
    دیده نشده ...
    اکثرا اگر ادعا کردن از حالت طبیعیش خارج بشه و بیش از حد بشه
    یعنی اون ادم دروغ بیشاری رو دلره میگه ..
  • فرید صیدانلو
  • بعد کلی بد و بیراه
    اصرار میکنه که من ادمین اقای گلرویی هستم
    تکرار تکرار تکرار
    مطمعن شد که یغما گلرویی داره جوابشو میده :|
    پاسخ:
    خخخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">