اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

و امروز

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

برادر می خواست برم از گروه موسیقی تو یک کشوری که به قوانین کپی رایت از قوانین حقوق بشر بیشتر احترام می ذارن بگم موزیکش رو که تو تمام اپ ها و غیره داره به فروش می ره مفت مفت بده در اختیار من تا آقا  پخشش کنه مفت توی ایران ...

مگه داریم اصن ؟

امروز ایده ای برای نوشتن وبلاگ نداشتم گفتم فقط باشم ... و هنوز شدیدا تحت استرس فراوان برای قرار نگرفتن در آن لیست ..

کنج بهتر از وسطه همیشه ... و دلیل منطقی هم می تونه باشه .

گاهی حالم از تغییراتی که پشت سر هم گریبان اپیزود را گرفت بهم می خورد ..

امشب نمی دانم شام را چه کنم ..... بخدا منم باکلاسم .. چرا انقد کلاس نمی ذارم .. بص کنید جون مادرتون گند نزنید به فضا .. فضا دوستانس ..

چه اشکال داره یه نیمرویی بزنیم به رگ شکر کنیم رب را ...

ضمنا من امروز دو پسته بودم ...

پس پست قبلی ( پاایینی ) را حتما مطالعه بفرمایید

نظرات  (۴)

  • مـ ـهـ ـد ی
  • :)!
  • گمـــــــشده :)
  • باکلاسی خر است کلا
    :))
    پاسخ:
    :|
    اره خب ساده تر و خوشمزه تر از نیمرو مگه داریم؟!
    ضمنا وقتی هیچی قانون نداره همه دلشون میخواد بی قانونی کنن و سر همدیگه کلاه بذارن ... هیچ جای تعجب نیست....
    پاسخ:
    نیس
    منم گاهی وقت ها فقط مینویسم که باشم و این حس فوق العاده ایه …
    اونقدری که خوردن املت لذت داره ,خوردن خیلی از غذا ها نداره :D
    پاسخ:
    دقیقا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">