اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

سال 95

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ب.ظ

به سال 95 از ١٠٠ چند میدین؟

چرا؟

+ من خودم ٧٠ رو میدم چون واسه ی من به لطف خدا و تلاش خودم سال پر ترافیک و پر برکتی بود در نوع خودش

٩٦ ایشالا ادامه پیدا کنه و بهتر باشه.

+ wili

نظرات  (۲)

  • بلاگر آرام
  • به خودم ۵۰ میدم چراشم حال ندارم بگم فقط اینکه خیلی امیدوارم به سال بعد:)
    شاید در مقایسه سالهای قبلترش توی ی سری مسائل بهتر بودش ولی در عوض ی سری چیزا از ی طرف دیگه ریخت بهم .. 50 هم زیاذیشه :///
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">