اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

قال قال

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ب.ظ

راز من نی یارم گل کیلوی مثل عم

          من درده ن ببرنه آلای ما سل یم ..

قالدیر مه یال کیز ... قال دیر مه یال قیز ..

ئر جای دیگه هم میگه  سنین اوچور یاشایا من .. هر نفس یالقوزوم ..

خانم لاغزاده خورسه کانووا می خونن ... ازبکی ... منم نفهمیدم ..

__ ممنونم از نظراتتون .. ببخشید دیر پاسخ دادم

*خوشحالم منصرفت کردم مهدیس

music

نظرات  (۴)

:/
نفهمیدم چیه
پاسخ:
منم نفهمیدم والا
Kheiliii khoshhalm kardi o vaqean mrc az ahamiati k dadi
Vaqean mmnunm ☺☺😍🤗
پاسخ:

من کار خاصی نکردم ... وا :|


الان این به چه زبونی بود ((((: 
  • خانومی مهربون
  • ترکی بود
    پاسخ:
    نه خیر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">