اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

انسان خوشبخت

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ق.ظ

‏هرکی رو آوردن دورهمی ازش پرسیدن سخت بود معروف شدن؟ گفت خانواده خیلی مخالف بود ولی تونستم. مثکه تو ایران خانواده ها عامل اصلی عدم پیشرفتن.




+ کسیو اینجا داریم که خواست یه کاری بکنه و خانواده به طور بیهوده مانعش نشد؟ خوش به حالت

نظرات  (۲)

من که کلا نگاه نمی کنم دورهمی رو
ولی بچه های دور ور ما که همه خانواده ها مشوق بودن
یحتمل میرن جلو دوربین حقیقتا هویدا میشه! :)
سلام 
وبلاگتون رو قبلا مطالعه کرده بودم اما آدرس رو نداشتم تا اینکه دیروز اتفاقی از یه وبلاگ دیگه که وبتون رو لینک داشتن دوباره به اپیزود رسیدم... 
برای همین فرصت رو غنیمت شمردم و وبلاگ شما رو تنها جهت مطالعه و دسترسی راحت خودم در لینک هام قرار دادم و مطالعه اش میکنم... فقط خواستم بدونید بعنوان یک خواننده خاموش به وبتون میام و پست هاتون رو مطالعه میکنم. امیدوارم از اینکه نوشته هاتون رو میخونم ناراحت نشید... در ضمن همیشه هم خواننده خاموش نخواهم بود... در بعضی مواقع نظر هم خواهم داد... :)
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">