اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

مبارک

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ق.ظ

یه چیزایی باورش آسون نیست ....

                                 به همین راحتی یک سال گذشت....

*یک سال گذشت

تولدت مبارک اپیزود ...

نظرات  (۲۳)

عع
جدا؟
تولدش مبارک :)
پاسخ:
تشکر میکنم ممنونم
بله به همین راحتی یک سال گذشت
تولدت مبارک اپیزود:)
پاسخ:
تشکر
اوم ماه بعد تولد وب من :)
اسمش توی این ماه ها خیلی تغییر کرد اخرش هم نمیدونم همین میمونه یا نه :)
پاسخ:
اینم عالیه ..
در اصل اپیزود اخرین وب ی ساله منه
منم تغییر زیاد دادم
ی مدت ک دوستم نوشت

تولد وبم: 1394/5/13-18:15 :ساعت
:))))))))
پاسخ:
واو در این حد
من چرا هنو یکساله نشدم؟! 
هنو شش ماهم نشدم! :)
پاسخ:
شاید یکم دیر اغاز کردی..
خرداد ک تولد دوازده سالگی وبلاگ نویسیم بود
بچم دوازده سالش شد :)
به به ، تولدش مبارک 43200 روزه شی :))
پاسخ:
تشکذ
بچه چندمته ابن؟!  :دی
موبااااااااارکه!!!!!!
پاسخ:
نمی دونم والا
ولی زیادن
به سلامتی حاجی
فکر نمی کردم بچه داشته باشی
خوشحال شدم از این بابت
دیر که نمیشه گفت، ولی خب آره مثل اینکه! :)
پاسخ:
دوازده ساله دارم وبللاگ مینویسم
کم نیستا
  • مستر آکولاد
  • به به مبارکه یک ساله شدند :)))
    پاسخ:
    کیا؟
  • بهار مهربان
  • تولد مبارک
    یک سال
    واقعا
    پاسخ:
    بله یه ساال
  • مهدی ایکس
  • ماله منو چی میگی ؟؟! D:
    1107 روزمه :-) سه سال !!!!
    پاسخ:
    عالی برادر.. تونستی وبتو سه ساال نگه داری
    دوازده ساله مینویسم فقط ی وبلااگم.پنج ساله شد
  • وقایع نگار
  • مبارکه!
    پاسخ:
    ممنون
    آهان!
    خخخخخخخ
    من آذر 85 شروع کردم
    ولی خب میگذره :)
    پاسخ:
    جالبه ما پیر پاتال های وبلاگ نویسی هم ی وبلاگ نداشتیمم ک مثلا تولد ده سالگیشو بگیریم
    و ارشیو پست های هشتادو مثلا شش مون باشه
    چون ی سرویس درست حسابی تو این ایران لعنتی نیست :|
  • مستر آکولاد
  • اشتباه تایپی بود یک ساله شدنت بود خطاب به اپیزود... :)
    پاسخ:
    با موبایل نوشتم
    هر پست با موبایلم صد تا غلط داره.. ببخشید برادر
    تولد اپیزود با 101 پست مبارکـــــــــ...
    انشالا پستای زیاد و سال های طولانی ...
    پاسخ:
    مرسی
    امیدوارم بکشم
    حالا بحث آرشیو به کنار
    خوبه ادم توی هر ضمینه ای یه قابلیتی داشته باشه
    من همه جورشو از سر گذروندم
    در ثانی، کلا مجهول بودن رو بیشتر دوست دارم
    اینکه سابقه کارم مبهم بمونه بهتره به نظر! :)
    پاسخ:
    مجهول بودننم خوب نیس
    ته ته تهش منم ک می نویسم دیگه
    ولی از این حرفا گذشته من وردپرس رو بیشتر قبول دارم
    بیان تمام قابلیت هاش رو از روی وردپرس کپی کرده
    البته بازم وردپرس بهتر از بیانه! :)
    پاسخ:
    صد درصد ..
    شک نکن..
    همشون ی کپی نامووفق وردپرسن
    وردپرسس زیادی تخصصیهه ما همین بلفا یا بیان ساده خودمون باشه بهتره
    مشکل اصلی اینع ک اطلاعاتمون میپره
    برنامه جور شه میرم وردپرس
    توی فکرش هستم ولی وبلاگی که مد نظرمه هنو آزاد نشده

    در مورد جواب کامنتی که برام گذاشتی:
    آره خب اینم حرفیه
    ولی نه برای آدمی بی حوصله ای مثل من! :)
    پاسخ:
    به نظر من همینجا موندن بهتره
    چون فیلترینگ وردپرس بالاست ...
    و ازاد هم نمیشه ..
    به نظرم همینجا بمونی بهتره ایندکسش خ بالاتره نسبت به وردپرس
  • محمد حسین
  • مبارک باشه 
    بی زحمت سهمم کیک تولد منو بذار تو فریزر خراب نشه 
    بعدا بیایم بگیرم :دی 
    پاسخ:
    :))))
    جالب بود اینم
    مبارک
    به نظرت عقلانی میاد عمرتو بزاری روی سرورهای ایرانی؟ :)
    پاسخ:
    سرور ایرانی مگ ما داریم؟؟,
    :|
    بهتر بود بگی سرور داخل ایران
    ب نظرم بیان بهتره
    مبارکا باشه دوتا جشنو با هم گرفتی دیگه:))

    ولی من با حرف کاستل موافق ترم؛ و اینکه کلا هرچی به داخل وطن مربوط بشه یروز یه گندی از توش در میاد:))
    پاسخ:

    گند که در میاد ..

    ولی من وقت کارم یه وبلاگ نویسی سادس خودمو با وردپرس زیاد درگیر نمی کنم ..

    وگرنه تو توسعه پذیری وردپرس و امکاناتش که شکی نیست

    ضمنا قابل انتقال روی هر سروری هست و این مهم ترین قسمتشه

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • چقد قالب وبلاگتون باحالههههه:)

    دنبالید:)
    پاسخ:

    نظر لطفته ... ممنونم یک دنیا

    چشمات باحال می بینه ..

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">