اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

بیشتری

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ

یه قانون شخصی ساخته هست ک میگه هرچی خودتو بالاتر ببینی به همون اندازه که میبینی پایین تری

هرچی فکر کنی دانا تری بدون نفهم تری

هرچی فک کنی با سواد تری بدون بی شعور تری

هر چی فک کنی بالاتری بدون پایین تری

من باب مثال س مورد عرض کردم ک بیشتر جا بیفته

استادی ک خودشو استاد بدونه نفهم ترین و بیسواد ترینه

چون همیشه دست بالای دست بسیاره

نظرات  (۱۴)

بی شعوری بیماری عصر ماست :)
پاسخ:
بحث بیشعوری نی بد تر از ای حرفاس
فرمایش شما کاملا درسته اما تو ایران این قانونی که فرمودید، اصلا جواب نمیده...
تو این مملکت هرچی متواضع تر میشی، منزوی تر میشی...
هر چی نفهم تر باشی بیشتر میفهمنت. اگه دقت کرده باشی آدمای مدعی تو ایران موفق ترن. چون مردم ما ظاهر بینن.
بیشتر ازین نیازی به توضییح نیست همه خوب میدونن منظورم چیه...


پاسخ:

چون خود ما بهشون بها می دیم .

من کوچکترین بهایی براشون قایل نیستم ... و جاشون دقیقا پشت سرمه .. دقیقا پشت سرم ..

حوشم نمیاد ازشون

اینا ب ی نقطه ای ک میرسن فک میکنن ب اوجش رسیدن کار رو ول‌میکنن و توهم میزنن چقد کامل شدن توش!
پاسخ:

ولی هیچی نیستن .. خودتو درگیر نکن ..

من کسی که از خودش زیاد تعریف کنه بهش محل نمی دم .

هرگز آدم کامل نمی شود این نظر منه

 من به این قانون ها به شدت اعتقاد و ایمان دارم ...
اما اون مثاله عجب چیزیه!!! ما که استاد نداریم اما معلم های اییجوری زیاد داریم !!! 
پاسخ:

معلمی که بیاد و بگه آی من دکل های ناسا رو نصب کردم و من فلان کردم بدونید زر مفت می زنه

و بیسواد ترینه ..

چون درختی که بار داره افتادس و درختی که بار نداره مث شاخ وامیسته

اره واقعا درسته
هرچه مغرورتر 
پست تر و پست تر
پاسخ:
دقیقا رابطه مستقیمه
  • وقایع نگار
  • منم به عینه دیدم! 
    هرچی پر ادعا تر... بی شعورتر
    پاسخ:

    صد درصد

    اصولا همه پی برعکس جواب میده

    پاسخ:

    دقیقا ...

  • مهدی ایکس
  • [نیشخند]
    پاسخ:
    :)
  • ستاره باران
  • واقعا درسته ...
    پاسخ:
    ممنونم منت گذاشتی نظر دادی
    معمولا اونی که یه چیزی رو نداره بیشتر قیافه میگیره مثلا یکی رو میبینی استاد کار بلدیه ولی خیلی خاکی و برعکسشم هست
  • مهدی ایکس
  • فقط سر دورهم بودن و مشکلات و کمک هایی که میخوایم رو به همدیگه بگیم! به نظرم چیزی از اینجا کم نمیکنه!
    نظر شما هم محترم :)
    پاسخ:

    این اتفاق نمی افته ..

    چون من صد ها بار از این حرکت ها انجام دادم ..

    کلا نمیشه

  • علیرضا ait20
  • اگ فقط همون جمله آخر رو میفهمیدیم حل بود همه چی ! :)
    پاسخ:
    نی دیگه حل نیس
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • واقعا اوناییی که پرمدعا هستن به همون اندازه ام موفقن:/
    پاسخ:
    ته تهش ی جا خیت میشن
    اصلا هم اینطور نیس
    ی نفر تو اینستاش بیو فرانسوی نوشته بود دوستم باهاش چت کرد نتونست حرف بزنه
    فقط ادعا .. 
    ولی دوستم چهارتا زبان بلده فول ولی بیوش فارسیه . من سه تا بلدم و بیوم فارسیه
    هرچی درخت پر تر باشه سرش پایین تره
  • ✿شمیم زندگی✿
  • قابل تامل
    پاسخ:
    بله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">