اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

زیر آب زنی

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

اگر در اداره ای رییس باشم و کارمند همان اداره به نام آقای رشیدی بیاد و به من بگه که آقای احمدی دیروز در اتاقش رو بسته بود و دو ساعت با خانمش صحبت می کرد و بعد از اینترنت اداره برای چک کردن فیس بوک و دانلود سریال استفاده می کنه ..

اولین کاری که می کردم حکم اقای رشیدی رو امضا می کردم که بره حسابداری و تسویه کنه ..

بعدم آقای احمدی رو توبیخ می کردم بابت استفاده از اموال عمومی به نفع شخصی .. و یک ماه اضافه حقوق می دادم بهش بره برا خونشون نت پر سرعت نامحدود بخره تا یک سال فیلم دانلود کنه ذخیره کنه ..

یه همچین مدیر کول ای هستم من .. شرکتم خصوصی باشه ... آقای احمدی رو صدا می کنم و جلو روش می گم رشیدی داشت زیر آبتو می زد حواست باشه به همه کارمندام بگو این زیراب زنه

نظرات  (۱۶)

به این مدیر با تدبیر نمیشه ما بیایم کارمند تون بشیم جناب رییس؟
:دی 
؛))))))
پاسخ:
میشه ولی من سخت گیرم تو استخدام
بنده از همین جا اعلام میکنم کارمند خوبی باشم از نت هم استفاده نکنم اصن, فقد واسه مدیریت وب اونم که دیگه مدیر لایقی هستید درک میفرمایید؛))))
استخدامم کنید بیام دیگه بیکارم اصن:دی
پاسخ:
شرایط من سخته
میان زیراب منو میزنن میگن رییس خانوم موسوی نیا کلا هرچی صداش میزنیم تو باغ نیست تو هپروت سیر میکنه.... 
پاسخ:
از ادم زیراب زن متنفرم
  • حانیه رحمانی
  • با تشکر از حسِ کارمند دوستی تون:دی


    یاعلی...
    پاسخ:
    عالی
    خیلی فانتزی بود:دی
    پاسخ:
    نه نبود
    کلا اینطور ادمیم
    زیرآب زن خر عست!
    درک نمی کنم کارای اینا رو
    طرف واسه رسیدن به پست و مقام هر کاری می کنه
    کسی که به همشهری خودش رحم نمی کنه
    می خواد به حقوق بشر عمل کنه؟! :)
    پاسخ:
    گفتم ک
    راحت اخراج
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • هههه منم استخدام کن شرکت نیس که کویته:))
    پاسخ:
    کویت نیس
    یازدهی بالای هر شرکتی ملزم ب رعایت ی سری کاراس
    دقیقا یک مدیر موفق همین کارو میکنه :)
    پاسخ:
    ممنونم
  • بهار مهربان
  • حالا چرا ش
    رکت خصوصی باشه
    اینجوری میشی
    پاسخ:
    چون مال خودمه
  • محمد حسین
  • تو خودت که زبرآب زن تری میشی اونوقت :دی 
    پاسخ:
    روشننگری بازیراب زنی فرق داره
  • مستر آکولاد
  • به به اصلا کیف کردم ... مملکت با کمبود مدیران لایقی مثل شما مواجه است :)) اپیزود خان
    پاسخ:
    ولی سخت گیرم
  • بهار مهربان
  • جمله ی اخر کامنتت چی بود
    پاسخ:
    پاسخ دادم
  • آرین افشار
  • کاش تمامی مدیرامون همینجوری بودن!!!
    پاسخ:
    کاش ... ولی نیستن
    آیا این یک نوشته ی قدیمیست یا اینکه من دچار دژاوو شدم؟
    پاسخ:

    اتفاقا نوشته داغه

    پس من دژاوو داشتم :) اتفاقا خیلی برام پیش میاد،نمیدونم چرا
    اییییی از آدم دوروی زیرآب زن به شدت عقم میگیره :/
    پاسخ:
    من اخراجش می کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">