اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

خر

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

یک مدتی شده که من یا از مدرسه و یا باشگاه می آم و شاید قدمی هم دور و بر بزنم و چند تا فروشگاه ببینم و پیاده روی کنم و چهار تا عکس بگیرم چند تا آدم سه پیچ عرب سر راه آدم سبز میشن . که حد بز هم زبان بلد نیستن . میاد حرف میزنه و من به دو زبان معمول اینجا که یکیش هم انگلیسی باشه میگم چی و نمی فهمه و می گه :

english?

میگم  yes,of course, what do you want?

خلاصه جوابی نمی ده یه ایفون خالی لخت نشون می ده می گه 80 یورو . یعنی می فروشم .. و بعد ول هم نمی کنه . بابا زبان که حالیت نیست . یه گوشی سیاه هم که معلوم نیست دزدیه یا چیه یا بمب توشه یا خرابه می خوای هشتاد یورو بکنی تو پاچه مبارک ما و به ریش ما هم بخندی . بعد اونقدر ابله تشریف داره نمی دونه الان کسی گوشی هوشمند دست دو نمی خره اونم تو این شرایط چون همه می دونن ممکنه دزدی باشه و حتما پیدا میشه صاحبش و همه اینو می دونن ..

فکر می کنه سوریه است که راحت سر مردمو کلاه بذاره ... کلا داغون .... خیلی رو مخم رفته تازگی ها

نظرات  (۹)

تا حالا به پستم نخوردَن !! :|
پاسخ:

ایران نه ...

  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • خخخخخ
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • هههه ولش کن الکی حرص نخور

    عنوانه مختصر و مفیدت زبانزده عامه:))
    پاسخ:
    عنوان که بله صد در صد ...
  • مهدی ایکس
  • والااااااااا ممکنه بمب باشه :-))
    پاسخ:
    شاید ... شاید بمب باشه
    سلام :)
    یه وخ فک نکنین قضیه فیلتری واس ویس من بود :0
    نه
    یکی از قبل باهام مشکل داشت
    این پست رو هم ترجیحا واسه همون نوشته بودم :0
    من که تقریبا میشه گفت از دنیای وبلاگ نویسی خداحافظی کردم اما
    واسه شما آرزوی موفقیت دارم :)
    یاعلی

    پاسخ:

    جرا دقیقا ؟

    چرا خداحافظی ...

    چون یک نفر مشکل داره باهات؟

    من جا تو بودم با قدرت تر می موندم چشاش در بیاد ..

    لطفا بنویس .. و باز بنویس ..

    D:
     + همون در حد english بلده دیگه D:
    پاسخ:

    همونو که گف کافیه ..

    فک کردم می تونه حرف بزنه .... خودشو کشت ...

    سلام :))
    ای بابا مگه چییکارتونه که همش میبینیدش؟
    تو رودربایستی نمونید اونا این چیزا که حالیشون نیست
    ولم کن بابا بهترین چیزه اینجور موقع ها :دی
    پاسخ:

    کاریم نیست .. کلا هر روز یک نفر سبز میشه ..

    اکثرا هم عرب تشریف دارند که از سوریه اومدند

    نمی فهمه که ..

    :)
    مینویسم
    :)

    باهاشون حرف نزنید..ریکس از کنارشون بگذرید ..
    پاسخ:

    ریلکس؟

    نمیشه خب !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">