اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

دلتنگ

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ق.ظ

کلا یک شخصیت دلتنگی دارم . یعنی خیلی راحت دلم برای خیلی چیزا تنگ میشه . حتی چیز های نداشته ام و یا حتی آرزوهایی که به واقعیت نپیوستند . ساعت الان باید سه ودده دقیقه باشه که نشستم پای این وبلاگ و از روزمرگی و عاداتی مینویسم که دیگر خیلی خیلی کلیشه ای شده . دلم برای خیلی چیزها این روز ها تنگ میشه که حتی نمیشه تو رویا هملمسشون کرد فی الواقع . پس می نشینم و آرام و تک تک ذرات کافئین لعنتی را زهر مار میکنم . کلا روحیات دلتنگ چیز خوبی نیست ... امان است وامان

و وقتی کهه توام با درد محدودیت و تنهایی ها بشود

شب خوش

سه و سیزده دقیقه . تیرماه 95

با اینکه حدود شش هفت سالی هست که وردپرس جان را می شناسم ولی به هیچ عنوان قصد کوچ کردن به آن راندارم .. دوست دارم جایی وبلاگ نویسی کنم که امکاناتش در همین حد باشد .. وردپرس زیادی بزرگ است .. نصیحت من به دوستان ... اگر کاری بیشتر از وبلاگ نویسی ندارید بروید گم می شوید ..

بیان سرویس دهی ات خیلی مزخرفه یک ساعته می خوام رو وبلاگ بچه ها که بهم نظر دادن جواب بدم هی قطع میشه بالا نمیاد ... متاسفم ...

نظرات  (۱۸)

  • مهدی ایکس
  • ❤❤❤❤
    پاسخ:
    با موبایل؟
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • منم خیلی بر میگردم به گذشته...

    درک میکنم:(


    پاسخ:

    خوب نیست ...

    ولی متاسفانه هست ...

    اجتناب ناپذیره ...

    ):
    پاسخ:
    :(
    شب خوش آقا دلتنگ o_O
    پاسخ:

    تشکر شب شمام خوش

    کلا وقتی تو یه کشور غریبه باشید خودبه خود بیشترتر دلتنگ میشید
    منم زیاد دلتنگ میشم
    پاسخ:

    سکوت پاسخ بهتری است

    هیم دلتنگی...
    بیان...
    دیگه اونجوری که برام بود مثل قبلا نیست...
    به قول معروف عشقش از دلم رفت...
    پاسخ:

    جدای از بیان ... کلا وبلاگ نویس های درس حسابی هم نمونده ...

    خیلی کمن خیلی

    اگه از تنهایی نمیمردم امکان نداشت دیگه بنویسم بعد از اون از دست دادن وبم.....
    پاسخ:
    من هم نوشتن را دوست دارم
    اما من نه...
    برام مخاطبا مهمن اما...
    بیشتر برام مهم بود تمام نوشته هام بمونن تا ابد تا روزی که خودم تصمیم بر بودن یا نبودنشون کنم نه اینکه یه نفر با یه شکایت نا حق و دم دستی تمام خاطرات و روز مرگی های منو نابود کنه....
    نشوندمش سر جاش اما،دیگه برنمیگرده،واسم زیاد مهم نبود اعتبارم و اسمم اما خدا میدونه چند نفر با باز شدن صفحه فیلترینگ وبم چه قدر راجب مطابم فکر کردن...
    پاسخ:

    محاطب داریم تا مخاطب ..

    منم مخاطب های ویژه ای دارم که برام خیلی خیلی مهمن ...

    ولی نه همشون ...

    نمیدونم چرا اینقدر احمقم،مدتی هست دارم سعی میکنم خودم رو بزنم به دیوونه گی اینجوری خیلی راحت تره طنز نویسی کپ نویسی خنگ نویسی نمیدونم چرت نویسی
    هرچی چرت تر بازدید بیشتر هه
    به کجا که رسیدیم
    اینجا که هیچ کلا هیچی نمیتونه دلگرمی ثابت باشه هیچی
    پاسخ:

    باید خودمون به خودمون دلگرمی رو بدیم ..

    راه دیگه ای نیست ... هنوز ما هستیم .5

    چرا از شناسه جمع استفاده کردی؟
    پاسخ:
    چون ما هستیم .. .ما
    این ما یعنی چه افرادی شاملش میشه...
    حس خوبی داره کلمه ما نه؟
    حرف از تنها نبودن ها میزنه
    پاسخ:
    صد درصد همینه ... صد در صد
    یه چیز خنده دار یهو در اوج غم به ذهن لعنتیم رسید
    هه،ما هستیم اسم یه برنامه ضد انقلابی بود :0
    خاک تو سرم واقعا
    پاسخ:

    خب باشه مگه چیه ؟

  • آبان دخت ...
  • دلتنگی حال خوشی نیست...بده...سخته...

    ::بیان خوبه که :| من تا حالا به همچین مشکلی برنخوردم!
    پاسخ:

    شما داخل ایرانی ....

    من خیلی مشکل دارم

    ممنونم تشریف آوردی

  • آبان دخت ...
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    شما نیستی ینی؟ ** **** آیا؟؟؟ :|
    تا حالا دقت نکرده بودم :)

    خواهش میکنم...منم ممنون که اومدین:)
    پاسخ:

    خیلی ممنونم ..

    تشکر ... :)

  • آبان دخت ...
  • خب تقریبا هر وبی که برین کشورتون رو نمایش میدن :) با اینحال مشکلی نیست وسه سانسور شدن! راستی نیازی نیست بخدا هربار تشکر کنین...همین که اینجا جواب کامنتو میدین کافیه :)
    پاسخ:

    من وی پی ان استفاده می کنم . اکثرا من رو یا روس می زنه یا انگلیس .. سرور ها رو زیاد زیاد عوض می کنم :)

  • آبان دخت ...
  • آها که اینطور :)


    :: باشه هرجور راحتین :)
    پاسخ:
    ممنون .. باز هم این ورا بیا
  • آبان دخت ...
  • خواهش می کنم ...چشم :)
    دلتنگی حس عجیبیه...
    من خیلی اوقات دلتنگ "آرزوهام" میشم... !
    پاسخ:
    عجیب نیست .. خیلی دردناکه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">