اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

نجس

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

فقط شاکیم . برام مهم نیست حتی از چی . فقط خیلی خیلی شاکی شدم . از خودم و از این زندگی خیلی سخت . و این باور که مدام درون گوشم زمزمه می کند که زندگی هرگز آسون نبوده و نیست . و تو میدوی و به سمت جلو حرکت می کنی شاید که از چیزی فرار می کنی .. از خط صاف . به راستی که خط صاف شدن حتی از مرگ هم بدتره .. از یک بعد تک .. که بعد از انتهای هرچیزی و مرگش به سراع تو حمله ور میشود . مثل قبیله که به قبیله دیگری حمله می کنند . و کوچکترین رحمی ندارند . مثل مفول ها ... دو پاراگرافی اش نمی کنم تا یک دست شود . زیادم بود خوشحال میشوم که نخوانی .. چون چیزی دستگیرت نمیشود . هیچ چیز .. امروز خیلی شاکی بودم و محتاج تخلیه . از خیلی چیز ها که میشد داشته باشم و ندارم و به جایش فقط یک چیز دارم که باید با آن بجنگم با نهایت قددت . با نهایت قدرت برای فرار از مرگ ...

خودمونیم .... زندگی مث خروجی سگ نجسه .... نجس ....

نظرات  (۱۱)

  • محمد خزایی
  • شما یا سرگردانی را دوست دارید یا احمقید. وگرنه راه خروج از این حالات که زیاد سخت نیست!

     

    +مناجات شاکین علی بن الحسین را بخوانید.

    پاسخ:

    فکر نمی کنید اول باید کامنت گذاشتن رو یاد بگیرید و بعد کامنت بگذارید؟

    فکر نمی کنید توهین آمیزه؟

    هیم
    درک تمام بند بند متن برام سخت بود شاید حتی یه خطش رو هم درک نکردم،فقط اون قسمت راجب مغول ها،با اینکه خیلی وحشی و خون خوار بودن نمیدونم چرا توی ذهنم ضمیر خوبی ازشون دارم...
    و در آخر
    در اینگونه بودنش شکی نیست....
    پاسخ:

    :)

    ممنونم از نظرت

    پسر تو خیلی پول لازمی انگار. ایشالا سریعا اوضاع مادی هموار بشه.
    پاسخ:

    مساله اصلا پول نیست

    دقیقا چیزی که دارم پوله :|

    چیزهای خیلی بیشتری هست که ندارم ...

    با پول هم نمیشه خریدشون .. وگرنه خدا رو شکر مالی نیست مشکل

    واقعا ...
    پاسخ:
    "(
    صرفا برای تخلیه قابل قبول است. برای خود من هم خیلی وقت ها پیش می آید
    هر چه هست می گذرد...
    پاسخ:
    ولی دیر میگذرد
  • محمد خزایی
  • عجب! چه توهینی آخه؟
    خب بزارید یه جور دیگه بگم!
    یا شما راه به این واضحی رو مشاهده نمی کنید یا کوره راه ها رو دوست دارید!


    ضمنا کمی خوشبین باشید
    کسی اصلا مایل نیست به شما توهین کنه
    اصلا چه لزومی داره
    اصلا چه ارزشی داره


    مشکلات یا مربوط به پوله یا سلامتی دیگه، غیر از این دو حالت رو من درک نمیکنم.
    برا شما که خوشبختانه مورد اول نیست، ایشالا مورد دوم هم نباشه.
    پاسخ:
    نه مشکلات زیادن و فقط این دو تا نیستند
    همم ... کاریشم نمیشه کرد ...
    پاسخ:
    نه
    خب کامنتا رو که بعد از خوندن پستتون دیدم همسایه های عزیز همه ی مشکلات رو به نداشتن پول و سلامتی  ربط میدن !!!
    نبودن این دو تا فقط قسمتی از مشکلاته ... اگه یه سری چیزا نباشن یا  بعضی چیزا باشن (که اونم به خود فرد بستگی داره) میتونه بشه یه مشکل ...
    تنها کاری که ما میتونیم انجام بدیم اینکه که کلا نمیتونیم کاری بکنیم واسشون نه میگذرن و نه میتونیم ازشون بگذریم و فقط یه زمان هست که اینا رو حل میکنه اونم مرگه ...
    پاسخ:

    دقیقا همینه ...


    من مشکلی ندارم ولی حالم خوب نیست 
    خب چرا!
    پاسخ:
    مشکل؟
    با آخرین جمله شدیدا  موافقم !
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">