اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

گیاه خوار

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ

یک مدت کوتاهی هست که این مساله فکر من رو درگیر خودش کرده و اون تصمیم گیاه خوار شدن هست . یعنی کلا دور. گوشت رو خط بکشم . و یک گیاه خوار بشم . از آنجاا که مدت زیاده گوشت خوردم و این مساله ملزم به رعایت خیلی چیزها و انجام برنامه های بسیار زیادی و جایگزین های غذایی متعددی را شامل میشود

ولی خیلی از این نظر به خودم فشار می اورم که چرا ... و اینن شاید من رو مصمم تر کنه تا گیاه خوار باشم.کمی سخته ولی خیلی تصمیم مهمیه و خیلی فکر بهااین مساله میکنم

به محض انتخاب کردنش در جریانتون می ذارم . شاید بهتر باشه که ما هم ارام رام کشتن حیوانات رو کنار بگذاریم...

نظرشما چیست

نظرات  (۱۴)

  • گمـــــــشده :)
  • اوممم
    یه بار امتحان کردم
    چهل روزی گوشت نخوردم
    محض امتحان این کارو کردم
    بعد از 40 روز چنان اشتیاقی به خوردنش داشتم که نگو و نپرس
    و با  لذت فراوون خوردم
    میشه برای مدتی نخورد
    ولی مثلا دو سه ماه یه بار محض تنوع خوردنش بد نیست.
    پاسخ:
    برای همینه خیلی زمانه روش فک میکنم
    چون راحت نیس مخصوصا با رژیم هایی ک داریم
    تصمیم ساده ای نیست
    عی ! فکر بدی نیست اما بدنت کم میاره :) بعد حدود 15 روز متوجه میشی :)
    پاسخ:
    باید روش کار کنم
    میشه از غذاهای معادل استفاده کرد
    به نظرم جالب نیست... غذای خوشمزه بدون گوشت ؟؟؟ بدون کباب کوبیده چه کنیم ؟
    حالا جدا از شوخیش از من برنمیاد :))
    پاسخ:
    یک کم امتحان کنم عالیه ..
    حس میکنم توانشو دارم و میتونم
    به شدت با عدم کشتن حیوانات موافقم،ولی خب گیاهخوار شدن هم تصمیم سختیه...
    ولی خیلی تصمیم خوبیه.
    بعضی وقتا واقعا دلم به حال اون مرغ یا ماهی یا هر حیوون بی زبون دیگه ای که کشته شده دلم میسوزه... اینجور مواقع غذا خوردن سخت میشه.
    کلا ما آدما متاسفانه به خودمون اجازه میدیم برای زنده موندن دست به هر کاری بزنیم.یه نمونش همین کشتن حیوانات...و این واقعا فاجعه ست...
    حالا کاش فقط برای خوردن باشه ! اون کسایی که میرن گنجشک میزنن یا مثلا راننده های بی ملاحظه ای که گربه های بی گناه رو زیر میگیرن چجوری باید جواب پس بدن ؟!
    پاسخ:
    اونا ک گنجشک میزنن ک خدا شفاشون بده
    نمیده ام از زمین برشون داره
    تصمیم سختیه و فکر میخاد
    چرا آخه؟:)
    به نظرم ما باید بیایم به گیاهان احترام بذاریم و بیشتر حیوانات رو بخوریم، حیوون خوردن به ذات آدمیزاد نزدیکتره.
    پاسخ:
    اینم نظریه
    بی خیال رژیم مژیم بابا..دنیا دوروزه.بخور نوش جونتتتت
    پاسخ:
    نمیشهه اخه
    سلام
    چرا؟
    من که مدتیه گوشت رو تقریبا کنار گذاشتم. یه جورایی عذاب وجدان میگیرم از خوردنش:( 
    البته دارم سعی میکنم از این حالت خارج بشم
    نمیدونم واقعا چطور باید با این مسایل کنار اومد
    پاسخ:
    خیلی خوبه ...
    من باید تست کنم ..
    فک میکنم بتونم .. تو ایران برام راحت تره
    بدن شما به گوشت هم نیاز داره
    و معده ی ما انسانها جوری ساخته شده که هضم سبزی و گیاه براش خیلی مشکلتره نسبت به گوشت
    پاسخ:
    باید بپرسم
    بنده خود نیز یک گیاه خوارم :)
    من کلا گوشت قرمز نمیخورم:)
    به نظر خودم چیز خیلی خوبیه
    پاسخ:
    گیاه خوار فقط گوشت قرمز نیس
    کلا هر نوع گوشتی.. از گاو و گوسنفد و مرغ و ماهی و بوقلمون و بلدرچین و خروس و..   
    همون دیگه :/
    کلا هیچ نوع گوشتی بنده مصرف نمیکنم
    فقط گوشت قرمز برای بقیه نخوردنش یکم غیر قابل درکه
    واسه همین ذکر کردم :)
    پاسخ:
    من اگر ایران بودم این امر خیلی راجت تر انجام میشد تا اینجا چون اینجا بسیار بسیار سخته
  • ستاره باران
  • فقط گوشت قرمز؟ ؟؟؟
    من که از گوشت قرمز زیاد خوشم نمیاد!!
    پاسخ:
    نه .. کلا همه گوشت ها
    بنظرم گیاه خواری سخته از طرفین تنوع غذا های گوشتی بیشتره:/
    اما اگه اراده کنین و یه برنامه ی غذایی متعادل و درستی داشته باشین امکان پذیره ...
    پاسخ:
    امکان پذیر که هست .... باید خیلی مطالعه کنم .. راحت نیست
    این ادرس رو که شامل چند گروه در شاخه های گیاهخواریه @linkveg
    برای اون بخش مطالعه و جمع اوری اطلاعات و دوران بعد و قبل از گیاهخواری و اشنایی با تنوع غذایی و افراد گیاهخوار پیشنهاد میکنم. 
    اون ادرسی که دادم برای تلگرام بود دیگه. این ادرس یه کاناله که توش لینک مروه های مربوط به گیاهخواری درج شده و میتونید واردش بشید برای اطلاعات کسب و کردن و اینا. چون مثل اینکه دنبال تحقیق کردن بودید برای همین بهتون گفتم. 
    اینم ادرس دوباره مینویسم @linkveg
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">