اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

بروکلی

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ

خیلی ها خب کلم بروکلی رو زیاد دوست ندارند . مخصوصا اگر آب پز هم شده باشه ..

ولی من الان یک اعتراف می کنم ... من اگر بگم عاشق مزه کلم بروکلی بخار پز شده هستم ..

مشکلی داره؟

نظرات  (۱۰)

و نظری راجبش ندارم راستش :)
  • گمـــــــشده :)
  • کلم اونم از نوع آبپز شده اش اصلا مزه ای داره که شما عاشقشی؟
    :|
    حداقلش اینه که خاصه ، همین متفاوت بودن جالبه
    پاسخ:
    شاید
    ببخشید ولی من یار استیکر تلگرام افتادم که می گه
    ای یاروم بروکلی!
    دلداروم بروکلی!
    تقدیم به شما :))

    پاسخ:
    بسیار ممنونم هستم
  • بِی مَکس | BayMax
  • کلم بروکلی آبپز شده دوست ندارم :|
    ولی خودش خوبه !
    پاسخ:

    جفتش هم خوب عسد

    اصلا نمیشه تصور کرد کسی بروکلی دوست داشه باشه !!!
    پاسخ:
    خو الان منو تصور کن
    چون من بدم میاد دلیل نمیشه تو نخوری!
    تو می خوری چون دوست داری و هیچ تعهدی هم به من نداری!
    پس آسوده بخور، کلم بروکلی بخار پز شده را :)
    پاسخ:
    عالی
    عی :(
    مگه کلم بروکلی رو میشه خورد :/
    پاسخ:
    بله شدنش که میشه
    منم مزه ی کلم بروکلی رو دوست دارم حتی پخته ش رو :)
    شنیدم که سرشار از منیزیمه و خیلی هم مفیده :)
    پاسخ:
    بسیار عالی ... هم سلیقه ایم
    به پزشک مراجعه کنید:)))
    ولی ترشی کلم واقعا محشره:)
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">