اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

یه کم

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

یه کم از من یاد بگیرید ...

اگ از کسی بدم میاد .... صاف تو صورتش نگاه می کنم ومیگم ...

ازت متنفرم !! حالم ازت بهم میخوره ...

شایداشکال از منه ... ولی حالم ازت بهم می خوره ...

#یاد_بگیریم

نظرات  (۵)

نفسم از این همه صراحت بند اومد
واقعا اصلا نمی تونم اینطوری رفتار کنم! :)
منم رک هستم! بشدت :/
اصلا نمیشه !!! یعنی نباید بشه
آخه چطوری ؟؟؟
دل طرف میشکنه حتی اگر هرچقدر هم آدم بدی باشه …
امیدوارم من نباشم 😐😢
امیدوارم من نباشم 😐😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">