اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

خواستگاری

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

یه جا خوندم که یه دختره از گلزار خاستگاری کرد و اینا 

بعد زیرش مردم همه فحش و دری وری(طبق معمول) که بی شخصیت سبک ابروی هرچی دختره بردی.
نظر شما چیه؟ به نظر شما خاستگاری از طرف دختر ایرادی داره یا چطور؟؟
+ به نظر من هیچ اشکالی نداره اونم ادمه اونم دل داره اونم حق طبیعیشه.
و البته تو اطرافیانم زیاد دیدم در مواردی که دختر خانوم خاستگاری کرده ( و پسره هم خودشو نگرفته) در اکثر مواقع و عموما منجر به خوشبختی و لذت بردن از یه رابطه ی با ارامش شده.

نظرات  (۵)

قضیه این دختره و گلزار خوب با عقل جور در نمیاد,
بیش از حد نمایشیه !!
اما به نظرم در کل کار بدی نیست , 
خیلی زیاد بستگی داره به شرایط !
من به شخصه اگه عاشق یکی باشم حتی اگه این
عشق ممنوعه بشه هم به طرف میگم صادقانه …
راستش خوشم نیومد از حرکتش شاید اقا پسندانه تر باشه تا خانوم پسندانه!
اینکه حق داره و دل داره که خب داره. ولی چون جایگاه مفعول در سکس مذموم تر از فاعله، پیش قدم شدنش قبیحه. از این رو بهتره خانوم پا توی این گود نذاره. بازتر نشد بگم دیگه :))
پاسخ:
ینی از بین اینهمه هدفی که ازدواج داره همین یدونه دلیله که قانع کنندس واسه بد دونستن این کار؟؟ :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام :)
والا **** خان عزیز عرض کنم که به نظر حقیر  ازدواج سه تا دلیل اهم داره، از این سه تا دوتاش اصلا راجع به اون موضوعه و یکیش هم مربوط به اون موضوعه، مام نسبت به جنبه ی پر رنگترش سنجیدیم.
پاسخ:
علیک سلام
اقا مجید گل
نویسنده ی دیگه ی وب ؛)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقع مخلصیم، من یکی دو  ماه دسترسی به اینترنت نداشتم اینه که بی خبرم، خیال کردم فقط آقا **** اینجاس؛ یه کاری کنید اسم نویسنده پای متن بیاد حداقل :)
خیلی خوشحال شدم از آشنایبت.
پاسخ:
فدایی داری
من wili ام
میدونم کدوم شخص مورد نظرو میگی! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">