اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

چرا من

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

این یک اپیزود نیست .. معرفی موسیقی هست ..اما میگیم اپیزود 25

این همه آدم تو دنیا بود .. چرا من ....

من که قلبم خیلی تنها بود ... چرا من ...

من دلم خونه ... خسته از عشقم ... بازم آوردی .. اشک و تو چشمم .. چرا من ..

خواننده و آهنگساز : علی عبدالمالکی

شاعر: مهرزاد امیرخانی که معرف حضورتون هست

گیتار : فرشید ادهمی دوست عزیزم که واقعا فوق العادست

ویالون رو هم که استاد احسان نی زن روی کار دارند

دریافت موسیقی

برای شنیدن آنلاین می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . با تشکر




نظرات  (۶)

میام و گوش میدَم :)
نمیدونم ولی به نظرم کاری ازتون برنمیاد اغلبِ اوقات ..
مَن اعصاب نداشته باشم هر چیزی میگم ..
شُما اگه بهتون برخورده معذرت میخوام :)
شما لطف دارین ..
:گُل

پاسخ:
گوش دادین منتظر نظر زیباتون هستم ..
گوش دادم :)
ممنون از دعوتتون :)
پاسخ:
       خوش حالم که خوشتون اومد ....
خیلی اهل موسیقی نیستم :|
پاسخ:
بسیار هم عالی :)
موزیک فوق العاده بود
:))))))

مرسی
پاسخ:

نظر لطف شماست :)

خوشحالم که خوشتون اومده :)

  • عرفـــــ ـــان
  • قشنگ بود داداش :)
    پاسخ:
    ما همیشه کارهامون و پیشنهادامون قشنگه :))
    قشنگ بوود.
    پاسخ:
    نظر لطف شماست :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">