اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

گپ اختصاصی

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

سلام به هواداران اپیزودی :)

اپیزود شماره 26 مختص شماست . دوستان عزیز بخشی رو آماده کردم که می توانید از آنجا آزادانه با مدیر اپیزود گپ بزنید.

طرز کار این بخش این هست که شما می توانید به بخش پیوند ها بروید و روی گپ اختصاصی کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود . بعد از باز شدن صفحه جدید مشاهده کنید اگر آنلاین بودم دکمه آنلاین فعال و روشن است . تنها کافیست کلیک کنید و اختصاصی با من صحبت کنید. اگر آفلاین بود با عرض پوزش ان شاالله سری بعد حتما آنلاین خواهم شد.

قرار بود روی همین بلاگ بذارمش منتها به دلایلی فعلا این امکان وجود ندارد :)

منتظرتان  هستم ..

لینک اختصاصی ورود به چت اختصاصی

نظرات  (۱۱)

علیک سلام :)
:)
پاسخ:

       حال شما ... مگ من سلام دادم تو پست ؟؟

علیک سلام .. :)

مرسی از کامنتِت 

:-*
جالبه !!
پاسخ:
ممنون از لطف شما :)
بله گفتید :
سلام به هواداران اپیزودی :)
پاسخ:

خوشحالم که این افتخار رو بهم دادین و خودتون رو هوادار اپیزودی دونستید..

اونم وبلاگ بی محتوی من ... متشکرم

نَ جُرم نیست . نمیخوام از بچه هایِ دانشگاه وبُ پیدا کنن ..
مِرسی ممنون ..
آره خوبه ..
همچنیـن :گُل
بله نمیخوام :||||
آره جالبه .. !!
خُ چی بگم ؟ :))
خواهش وظیفست :D
آره .. ولی من پول بده نیستم عآقو :|
اگه بلاگفا گندکاری نکرده بود الان اینجا نبودم و در آرامش اونجا رو ادامه میدادَم :-"
پاسخ:

:)))))))

عاقو ....

بله دیگه . اما خب در عوض از نظر کیفیت اینجا خیلی بهتر از بلاگفا بود . به عرضتون برسونم بلاگفا دوباره به مشکل خورد و باز اطلاعات کاربران بدبخت از بین رفت . در جریانش بودید؟

D:
بله متاسفانه مَن یه سری پست رو تک تک اضاف کرده بودم کِ کامل بشه و منتقل کنم ..
کلِ اونا رو دوباره پروند .. خیلی ... هست این مدیرش :| :))
یِ وبلاگ دیگه هم دارم اونم همینطور پرونده مطالبُ :|
پاسخ:

متاسفانه همینه .. بلاگفا دیگه مرد ..

من که مشغول جمع آوری آدرس ها و یکی کردنشون هستم .دو تا دامین روی وبلاگ هام روی بلاگفا داشتم . که مطالبشو پروند .. باید از نو شروع کنم . ایشالا یه سایت درست حسابی بشه از نظر محتوا

به سلامتی .. ایشالا ..
اِی .. ولی حال نمیکنم باش D: حتی مطالبُ برگردوندم اینجا اما خوب نشده :/
آره ولی خُب خونم بود یه جورایی .. سَختمه ..
پاسخ:

آدم گاهی باید جاشو عوض کنه . تغییر همیشه خوبه .. :)

شما هم دنبال شدید ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">