اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

کمدی ایستاده

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

اپیزود شماره 35 مربوط است به برنامه خندوانه .

نوبت خندوانه شد که در این اپیزود شرکت کنه . به شخضه خودم تنها چند سری از برنامه ها رو دیدم و طرفدار این برنامه نیستم .اما خب از نظر بنده stand up comedy یک نوع نمایش است. در این نمایش شخصی که قرار است آن را اجرا کند می نشیند و یک کمدی می نویسد و سپس آن را اجرا می کند . مردم هم باید با توجه به اجرایی که فرد داشته نظر بدهند و آن را انتخاب کنند .

برای مثال جواد رضویان که خیلی وقت پیش هیچ برنامه ای آماده نکرده بود و رای آورد برای هیچی . پس متاسفانه هنوز مردم ما تعریفی از این برنامه نمی دانند . و چون طرفدار صرفا جواد رضویان هستند آن را انتخاب می کنند .

در هر صورت خوشحالم که فینالیست جناب آقای ژوله هستند چون ایشان به معنای واقعی یک اجرای خوبی رو داشتند . از این طرف هم مهران غفوریان عزیز که به شخصه خیلی خندیدم در اجرای ایشان . منتها فینال بسیار سخت است برای ما .. چون واقعا جفت این اجرا کنندگان زیبا اجرا می کنند ..

به امید اپیزود بعد

نظرات  (۷)

اتفاقا خود برنامه ی خندوانه هم زیرنویس میکنه که شما قرار نیست به زندگی هنریشون رای بدیدد.
ولی واقعا تو اجرای رضویان و خمسه، خمسه خیلی مسخره بازی در اورد. :/

پاسخ:
       شاید آقای خمسه متن ضیعفی داشت اما در اصل مردم به هیچی آماده نکردم جواد رضویان رای دادند
منم طرفــدار ژوله ام .
میدونم نمایش هم جزوِ استندآپ محسوب میشه ولی من دوس ندارمــ.
ژولـــه چون یه نویسنــده است میدونه چی بایستی بنویسه و نوشته اش رو چجوری اجرا کنــه.

پاسخ:
صد درصد با نظر شما موافق هستم . آن هم نویسنده ای که در تیم مهران مدیری کار کرده !
بجز امیرمهدی ژوله و  سجاد افشاریان و امیر کربلایی زاده که استند آپ کمدی اصولی رو انجام دادن ،کار باقی شرکت کنندگان فقط تعریف خاطرات بود!!
مثلا علی مسعودی خیلی خنده دار تعریف می کنن اما اصولی نبود کارشون!
استندآپ کمدی ینی طنزی که آدم رو به فکر واداره...نه صرفا خندیدن!!!
پاسخ:

نظر من هم همینه ... ولی خب در این مرحله به مهران غفوریان رای دادم چون خاطراتش زیبا بود و آخرش هم احساساتی شد خیلی خوشم آمد . همین که تونسته ختم پدرش رو تعریف کنه و همه بخندن در صورتی که خودشو خیلی کنترل کنه و گریه نکنه کار هر کسی نیست .. و من تحسینش می کنم ..

و بهش رای دادم .. اما مرحله آخر اگر باز قرار باشه خاطره تعریف بشه .. ترجیح می دم کسی رو انتخاب کنم که این عمل رو صحیح تر انجام داده باشه :)

زیاد دنبال نمیکنم مسابقات رو ...
فقط گاهی اگه مهمون خوبی که حرفی برای گفتن داشته باشه ( برای مثال شعرا و .... ) زو نگاه میکنم.
پاسخ:
بسیار هم عالی ..
اتفاقا خودم اون لینکی رو که گذاشتم باهاش مخالفم. وقتی خوندمش عصبی شدم :/:/
پاسخ:
      

:)

ببینید یک موقع هست من یک پستی را می خوانم که به مذاقم خوش نیامده اما خب علمی اش هم درست هست . این مشکل من است . معمولا نظرم در مورد این متن ها این هست که نظر من با شما مخالف است و من این نظر رو دارم که این برای من بهتر باشه .

اما وقتی پستی رو می بینم که خزعبلات و چرت و پرت و نوشته و سندیت علمی و قرآنی هم براش آورده واقعا عصبی می شم .. قران شانش انقدر پایین نیست که بخواهیم برای پست های مسخره مون بیاریم و تضمینش کنیم داخل متونمون . اگر اینطور باشه پس بهش مال عربستان و ایرانه !

خدا خودش هنر رو خلق کرده . موسیقی و نقاشی و سفالگری و موسیقی عرفانی همه و همه هنر است . اگر خدا از هنر بیزار باشد و به خاطرش مارا به جهنم ببرد و ما به دستور شیطان موسیقی گوش می کنیم .. پس آنوقت این همه زیبایی که در خلقت هست چیست؟

رفتن در اعماق دریا ماهی کشف کردن به حدی زیباست که دل از کف می دی وقتی می بینیش. این همه منظره در دنیا هستند و هزاران سال بنشینی و ببینی باز سیر نمی شوی .. اینها هنر خداوند است . خداوند هنرمند است و هنر را دوست دارد .خدا خالق موسیقی است، خالق هنر است و آن را در دل ما قرار داده تا از جهانی خشک و بی روح دوری کنیم .. و یک جهان زیبا داشته باشیم . اگر هنر حذف شود .. زندگی بی معنی خواهد شد . اصلا زندگی بدون هنر زندگی نیست.

من حتی به وبلاگ ایشون افتخار هم ندادم نظر بدم .. چنین افکار بسته ای لیاقتشان در همین حد هست . اذان خودش یک نوع هنر هست .. برخی وقت ها با بعضی از اذان ها چقدر مدهوش می شویم ؟

همین قرآن ... خدا شاهده بعضی وقت ها من چنان تلاوت هایی شنیدم که هیچ انرژی به اندازه اون تلاوت ها رو نگرفتم . در پادگان التماس یکی از مسئولامون رو می کردیم برامون قرآن بخونه ... بحدی زیبا می خواند که دل از کف می رفت که استاد شجریانش هم نمی تواند چنین دلی را از شما ببرد . این هم هنر است . هنر سلیقه ست ... مختص هر فرد است ..

در راستای آن لینک مسخره و مزخرف این کامنت را خدمتتون دادم .. ولی خب این نافهم ها هم در اینترنت هستند و اعلام وجود هم می کنند :)

من در تعجبم میگه همون اهنگایی که اسلام حلال دونسته رو هم به این و به این دلایل نباید گوش داد :/ :| :||
بیخیال.
خیلی ویژگی بدیه :/ احساس میکنم از یه جایی به بعد از همه بدم میاد !!
پاسخ:

این دلیل منطقی نیست .. بعضی ها ابله  اند ... بذارید از زندگی لذت نبرند ..

اینها همان حیوان هایی هستند که به خاطر حوری های بهشتی ... خدا را می پرستند و حلال خدا را حرام می کنند ..

در صورتی .. که اگر خدا را بشناسید ... دوست ندارم وارد این بحث بشم .. فراموشش کنیم بهتره

وقتی شما یک حرف غیر منطقی میزنید . معلوم هست همه گارد خواهند گرفت :)

راستش رای آووردن آقای رضویان بنظرم این بود که حریف مقابلش اصلا خوب نبود !
پاسخ:
این هم نظر کاملا دقیق و مو شکافانه ای هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">