اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

دلم برایت تنگ شده است

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

دلم برای تو تنگ شده است .. برای تو که جور همه چی من را کشیده ای تا ناشناس بمانم . برای تو که به درخواست من آمدی .. و بی درخواست من رفتی.

دلم برای کافی شاپ رفتنمان و شوخی کردن هایمان تنگ شده .. دلم برای فلافل های آقا محرمی تنگ شده ..

می گفتی می خواهم بروم .. فکر نمی کردم انقدر جدی باشی ..

حالا دلم برایت تنگ شده است .. نمی توانم بگویم مثل برادر که تو برادرم بودی .. من و تو خصوصی هایی با هم نداریم .. که من با برادرم دارم .. ممنونم که این همه مدت بودی ..

دلم برای روزی که با خنده وصیت نامه نوشتیم که هر که زودتر مرد آن یکی بیاید و در فیس بوک و وبلاگ و ... بنویسد که فلانی مرده .. یادش بخیر چه قدر خندیدیم .. و رمز عبور تمامی آی دی هایمان را یکی کردیم ...

دلم برای دروغ هایی که به من گفتی ... تنگ شده ... دلم برای از خود گذشتگی هات .. برای اینکه من ناشناس بمونم تنگ شده ..

دلم برای روز های دبیرستان تنگ شده ...

تو فکر نوشتن اپیزود را به ذهنم انداختی .. و حال دیگر نیستی ...

چه قدر خندیدیم در آن روز که تو گفتی نمی خواهد کاری کنی .. من پست می نویسم .. من کامنت ها را جواب می دهم .. تو هر وقت چیزی به کله پوکت اومد بنویس ...

دلم برایت خیلی تنگ شده ...

منتظرم بیایی ...

نظرات  (۵)

  • چشم به راهم ...
  • دلم برای تو تنگ است
    شعر من ساده ست...
  • عرفـــــ ـــان
  • چه حسایِ خوبی :)
    یکی از دوستای منم داره میره ... از همین الآن که نرفته هنوز دلتنگشم ... خیلی هم خاطره نداشتیم اما دلتنگشم :(
  • حانیه رحمانی
  • منم خیلی از دوستام رفتن...
    سر همشونم گریه...


    یاعلی...
  • امیروحید کوچولو
  • سلام.

    پر از حس‌های نابِ دوستی و زنده‌گی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">