اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

خریت

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ق.ظ

همه ما منجمله خودم .. یک خریتی!! به این غلظت انجام دادیم

که مثل یه لکه خیلی سیاه غیر قابل پاک شدن تو خاطراتمون هست

و وقتی یه هو یادمون میاد از خودمون حالمون بهم میخوره

در خدی که از خودمون متنفر میشیم

همه ما یک خریتی دقیقا به این غلظت تو زندگیمون کردیم

که خاطرش مث بادوم تلخ هی به خاطرمون میاد

و تررر میزنه تو خالمون

وقتی یادمون میاد مث ی صحنه جیغ و یک خاطره سیاهه

مث ی جیغ سریع یادت میاد و تو لحظه ای حالتو بد میکنه و سریع میره انگار نبوده .. مث یه سوت سریع

هرکی بگه ندارم مثل خودش دروغ میگه.

چون سگ زبون نداره

من با افتخار میگم نه یکی بلکه هف هش ده تایی دارم

خوشبحال اونا ک یکی دارم

کمتر تنشون میلرزه

-ضمنا وبایی که ی بار بهشون نظر بدم یه بارم برم دنبال جىاب نظرم رو کلا منت سرشون نمیذارم بهشون افتخار نمیدم و نمیخونمشون.. تمام ..  خود دانید!!

ترجیحا سعی کنی افتخار بدید بخونمتون

غلط تایپی و املایی داشت ببخشید با موبایل نوشتم ... شجاعا رو تو نظرات خواهیم دید ..

نظرات  (۶)

منم یه چندتایی دارم متاسفانه!
اما نمیدونم اگه نبودن، الان اینی که الان هستم میشدم یا بدتر میرفتم جلو خریت های بزرگتری میکردم!
پاسخ:

درود بر شما

khariato k vaqean hame daran..mnm ziad darm😕😒😑

cheqad qalat emlayi..asabi budi ya khab alud?!
پاسخ:

باریکلا شجاعت ...

دقیقا .. همه داریم ... هرکی میگه من ندارم بدون اضاف همه خریت هاش خریت دروغ هم داره ..

احسنت

والا آره با موبایل نوشتم این قدر دیر شد ..


دقیقا دست گذاشتی رو زخم دل ما :)
پاسخ:
دقیقا کجاش؟
همه این حسایی که گفتی رو منم دارم باو
اونم با چند نفر که وقتی بهشون فکر میکنم روانم به هم میریزه :)
پاسخ:

من مخلص شما هم هستم دربست :)

شما هم افتخار بهشون نده و وبشون نرو ...

وظیفه نداریم که بخونیمشون که والا ...

من می نویسم ... شرایطمم اینکه ..

عاره ...

کلا به نظرم افتخار ندیم نریم وبشون بهتر باشه

  • کبوتر خاتون
  • خریت که اسمش روشه ! ولی بنظرم اگر نبود خیلی به خودمون مغرور میشدیم
    پاسخ:

    همه داریم ...

    غرور یه چیز دیگس .. بعضی ها هم خریته رو دارن هم اون غروره رو

    افتخار دادید اومدید

  • اسطرلاب ‌‌
  • :/
    کاش حداقل یاداوریش اینقدر عذاب دار نبود 
    من یادم میاد دلم میخواد ساتور بردارم بیوفتم به جون خودم-_-
    پاسخ:
    دقیقا ... ساطور هم فکر خوبیه ها ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">