اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

درک

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

-- مادر چرا گریه می کنی ؟ چرا ناراحتی چی شده ؟ درد داری پرستار رو صدا کنم

-- دکترا گفتن نمی تونی روزه بگیری . حالت برای روزه مساعد نیست

-- حب اینکه ناراحتی نداره روزه برای ادم مریض قبول نمیشه و تازه گناه هم داره

-- آخه مادر من عمری گرفتم کار من نیست . نمی تونم دووم بیارم

-- مادر جان اشکال نداره ان شاالله سال دیگه حالت خوب میشه همشو میگیری پا به پای ما میایی. تازه امسال روزا طولانی تره و رمضان سختی هم هست

-- می دونم مادر ولی شاید سال دیگه زنده نباشم و این آخرین رمضانم باشه ..

-- ....

امروز درکت می کنم که آن روز چه می گفتی و چرا ناراحت بودی .. امروز درکت می کنم ...

.. عزیزانی که شرایطش رو دارید و دارید استفاده می کنید قدر لحظه لحظه شو بدونید ....

نظرات  (۸)

  • محمد مهدی یوسفی
  • +++

    خدا ان شاءالله همه بیماران را شفا بدهد


    هیییییییی چه بده نشه روزه گرفت
    :(
  • پلنگ صورتی
  • بعضیا که بهونه جور میکنن نگیرن :/
    پاسخ:
    من فرق دارم
    imane ziadi dari haaa!!! 
    u hamintori ruzat qabule
    پاسخ:
    منظورت رو نفهمیدم
    ان شا الله خدا شفا میده.... 









    آمین...!
    پاسخ:
    پارسال بود انشاالله ک شفا داده

    اره واقعن...خیلی بده.اصولا اینجور کارارو انجام میدم چون شک دارم سال بعد باشم یا ن...

    پاسخ:

    من ماه رمضون رو دوست دارم . جدای از دین و فلان حال و هوای خیلی خوبی داره .

    آن خانم پارسال حرف ها را به من گفت و من خودم روزه بودم و شاداب . ولی امان از امسال ...

    و شرایط اینطور شد که در این حال و هوا نتونستم باشم .. و امسال خدا توفیق را بر من قطع فرمودند ..

    و خیلی ناراحتم ..

    و شاید من هم سال دیگه نباشم و برام دردناکه آخرین رمضانم پارسال بوده باشد ...


    البته دور از جونم

  • خانومی مهربون
  • نماز روزه ی همه قبول
    عمر دست خداست
    پاسخ:
    تشکر ...
    بی صبرانه منتظر شروع نوشتنت هستم
  • دانشجو ،،،
  • خدا رحمتشون کنه...
    خیلی بده....خیلی بده ک درک ادمی مثل من انقدر پایین باشه...
    داشتم ب این فکر میکردم ک اگر دکتر بگوید نباید روزه بگیرم حتما میپریدم و دست هایش را میبوسیدم و کلی هم خوشحال میشدم...
    و چ وحشتناک...
    گاهی ادم باید ب حال خودش زار بزند...
    پاسخ:
    دور از جون
    نه خیلی هم بالاست
    من امسال نمیتونم بگیرم میفهم او.پیرزن چی میگف
    ضمنا ایشون فک کتم زنده باشنولی هنوز ممنوعن و نمیتونن روزه بگیرن
    من امسال خیی ناراحتم
    ممنونم اومدی ...لطف کردی و بازم بیا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">