اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

حمال

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

به هر دلیل درس نخوانده و نتوانسته حتی شغل خوب پیدا کند . داخل بازار و یا حتی هر جایی مشغول خوردن روزی حلال است و نون بازو و عرق خودش را می خورد در صورتی که می توانست از دیوار مردم بالا برود .. ولی سرش به کار خودش است .. و روزی حلال به خانه اش می برد.

وقتی فرزندانش می شنوند کلمه مرتیکه حمال را ... شاید گمان کنند پدرشان شغل بدی را دارد ..

کاش کمی فکر کنیم ... کاش در بی ادبی هایمان ... این کلمه را حذف کنیم ... کاش ... همین

..عزیزانی که می خواهید شاخ و خاص دیده شوید .. بدانید چیزی جز حالت تهوع در مخاطب روبرویتان ایجاد نمی کنید .. بشینید سر جاتون

نظرات  (۱۳)

ایول داره این پست
پاسخ:
بسیار مخلصیم
vaqean va jdn aliii
👌🏼👌🏼💪🏼
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومده
عالی بود ..
با اجازه تون این مطلب رو تو ماهنامه میخواستم منتشر کنم ..
حق کپی رایت شما هم محفوظه :)
http://flick.blog.ir/page/Monthly-paper
پاسخ:
خیلی خوش
الم پست به دلت نشسته
لطف میکنی
ممنونم سر زدی
یروز بحثی شد راجع به همین موضوع، نظر ما این بود که اصلا کار اگه روزی حلال هم عاید کنه باز ممکنه عار باشه، اما آره، اینکه آدم کار عار کسیو جار بزنه جالب نیست.
پاسخ:
هرکسی نون بازوشو بخوره عار نیس و کار کاره
عار دزدیه .. عار اختلاصه.. نه کسی ک نون زحمتشو میخوره
ممنونم از نظرزیبات
  • وقایع نگار
  • آره واقعا! تو فکر رفتم... :)
    پاسخ:
    خوشحالم
    احترام بر همه واجبه
    به نظرم حتی به رفتگرا باید بیشتر از بقیه احترام گذاشت
    واقعا کارشون سخته :)
    پاسخ:
    احترام ک سهله
    شغلشونو فحش نکنیم بسه
    اره واقعا بعضی دیگه کلا شورش دراوردن
    پاسخ:
    خود منم ی مدت جزو همین دسته شو در اور ها بودم
    یه بار تلویزیون داشت فیلم ترانسپورتر رو نشون میداد، به این فکر میکردم که ترجمه ش میشه « حمال » و اینکه میشه از کلمه ترانسپورتر به عنوان ناسزا استفاده کرد :)))) 
    پاسخ:
    اینم یک دیده میتونه باشه به قضیه
    واقعا...
    کاش خودمونو برتر از دیگران ندونیم فقط همین !
    پاسخ:
    کاش
    ممنوننم از نظر زیبات
  • خانومی مهربون
  • من ادم هایی زمانه براشون سخت گرفته را خیلی دوست دارم
    چون خود واقعیو میشه درونشون 
    وتوی ظاهرشون دید
    پاسخ:
    دقیقا مث من
  • خانومی مهربون
  • کو کامنتم
    پاسخ:
    سرجاشه
    شعور میخواد یه سری چیزا...شعور
    پاسخ:

    که هر کسی آن را ندارد

  • شاهزاده ی برفی
  • اره واقعا. بعضی ها خیلی بی شعور تشریف دارن -_-
    پاسخ:

    خدا رو شکر من دارم .. می دونم صدا ندارم .. اتفاقا از متخصصان موسیقی هم پیشنهاد خواندن بهم شد ولی می دونم خودم که ندارم ..

    ولی بعضی ها هستن خو

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">