اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

سرطان گوش

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 برای خوانندگی خداوند متعال به من صدا نداده ...

   ولی به جای آن چیز دیگری داده به نام شعور ... که می فهمم صدای خوبی ندارم

           و این را درک می کنم که این را ندارم ..

ور نه درک نمی کردم .. نیم میلیارد نفر از سرطان گوش جان به جان آفرین تسلیم می کردند ..

-- بعضی ها خب این درک و شعور را ندارند ..

نظرات  (۱۰)

سرطان گوش شنوا :دی 
پاسخ:

خخخخخخخخخ

Akh k age shoure ina miresid sedashun khub nist!
پاسخ:

نمی رسه خب ... دست خودشون نیست

عرض سلاام و ادب و احترام :)
پاسخ:
مخلص و ارادت و اینا همش ...
  • شاهزاده ی برفی
  • :)))))) دقیقااااا
    پاسخ:
    خب من شعورم می رسه .. مگ تو صدای منو شنیدی ... :))
    خخخخخخخخخخخخخ:)
    پاسخ:
    خوشحالم خندیدی ..
    احساس میکنم که منم این رو درک و شعور رو دارم :))
    پاسخ:
    خدا رو شکر همه داریم ... هاهاها
  • بانوی بهار
  • ؛))
    پاسخ:
    ممنونم از حنده ... خخخ
  • وقایع نگار
  • دقیقا خیلی متناسب با حال و اتاق امشب من بود این پست. 
    تعجب کردم. :))
    پاسخ:

    حدا رو شکر ... که خوشت اومد

  • خانومی مهربون
  • سرطان
    بچه ای که هی گریه میکنه
    پاسخ:
    ؟؟؟؟
  • ساتیا سخی پور
  • جالب بیان کردید
    پاسخ:
    تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">