اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

ترسیدم ..

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ق.ظ

ترسیدم از وقتی که ...

تا تعداد کامنتمون و فالورمون و این صحبت ها بالا رفت ...

        زرت ...

                   هار شدیم ...

آدم باید اونقدر شرف داشته باشه که بدونه کجاست .. و بدونه هیچی نیست ..

هیچی ...

شما هم بترسید ...

تهدید: تهدید: دوستانی که جواب کامنت من رو به ایمیلم یا وبلاگم نفرستند دیگه افتخار بهشون نمی دم و نمی خونمشون .. وسلام ...

آدرس ایمیلم رو تماس با من هست

پی نوشت: یه نفر به کاربرای اینترنت محترم بفهمونه هک تلگرام وجود نداره . این تبلیغاتم کار چهارتا حرومزادست ...

نظرات  (۱۷)

تو رو خذا بخونینا منو خخخ
اون کد امنیتیم بردارین لفطا :)
پاسخ:

کد امنیتی رو برداشتم ..

پست مخاطب داشت ..

حالا نمیشه همین جوری جواب بدیم ایمیل سخته ها
پاسخ:
اصلا ایرادی نداره
بعله فهمیدیم

پاسخ:
از چه نظر؟
حالا ن اینکه هیچی نیست،اما باید بدونه کامنت و فالور زیاد خود شخص رو نمیبره بالا!
+هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن اقا! D:   ;-)    (چشب)
پاسخ:

اما نمی دونه ...

بله ....


چی شده مگه؟
قضیه چیه اپیزود جان؟
پاسخ:

چیز خاصی نشده ..

کلی عرض کردم .. ولی هستن .. خیلی هم هستند

اونا که جواب کامنت نمیدنو باید بهشون گفت که:
ابله، مشو غره بر حسن گفتار خویش
به  تحسین نادان و پندار خویش

ولی جواب کامنت خوبه اگه کنار کامنت داده بشه نه توی وبلاگ کامنت گذار

*اون یه بیت هم فکر کنم از سعدی بود، فکر کنم:)
پاسخ:
بیان اطلاع بدن که جواب دادن .... همین ... سخت هم نیس ... یه بار نظر بدم یه بارم برم بخونمش که خیلی بده
همیشه حرفم و دردم همین بوده...
کسی حرفی زده بهتون؟
پاسخ:

جرف و درد خیلی هاست .

نفهمیدم قسمت دوم نظر رو

آره واقعا
ما هیچی نیستیم 
هیچی :)
پاسخ:

ما؟

شکست نفسی می فرمایید

  • آبان دخت :)
  • خونسرد باشید :))

    + اینکه به وبی سر بزنی و طرف حتی یه بارهم نیاد وبت اصلا جالب نیست! :|
    پاسخ:

    من ازشون نمی خوام که بیان آخه ..

    فقط با ایمیلی کامتنتی چیزی اعلام کنند که نظرمو جواب دادن ولش نکنن به امون خدا ..

  • محمد حسین
  • لولو که ترس نداره :دی 
    آدم ترس داره :))))
    پاسخ:
    :)))))))))
  • آبان دخت :)
  • هوممم از این لحاظ...
    خب درخواست شما منطقیه :)
    پاسخ:
    خدا رو شکر
  • آبان دخت :)
  • :)
    پاسخ:

    :)

  • وقایع نگار
  • فرمایش شما متینِ...
  • خانومی مهربون
  • ترس میگم
    پیر شدی :)
    پاسخ:
    دقیقا اره .. شاید پیر شدم .
  • دانشجو ،،،
  • من عاشق نظر های مختلف توی وبلاگم هستم...
    این ک نظرهای مختلف رو درمورد نوشته هام بخونم...
    ولی سر زدن ب وب اون هایی ک نظر گذاشتند گاهی وقت ها خیلی سخته....در حد عذاب....خخخ
    نیومدم بگم بهم سر بزنید...
    فقط اومدم ک سر زده باشم....خسته نباشید...و...موفق باشید....
    پاسخ:
    نه سر زدن ... حداقلش اینکه جواب رو بفرستن .. ستم نیست نظر بدهی و بعد بری دنبال نظرت ..
  • مهدی ایکس
  • :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">