اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

آمدیم تهران

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ

بیستمین نوشته و شاید بیستمین اپیزود . اگر نوشته های اول را هم اپیزود در نظر بگیریم

چندی بود که در گیر برگشت از کرج به تهران بودیم و این امر دو روز پیش میسر شد. امروز اپیزود خاصی مد نظرم نیست . اما خب خونه چقدر می تونه برای آدم خوب باشه .

در کرج خانه مادربزرگ خیلی کیف داد . اما خب اتفاقاتی هم در خانه افتاده و تغییراتی صورت گرفته که باید به عرض برسونم و شاید برای اپیزود بیستم خیلی هم براتون جالب باشه

اولین تغییر پیشرفت پروژه اطلس مال بوده .. ( هرچه قدر سعی کردیم پول بیشتری برای تبلیغات بگیریم ندادن . بلاخره خب این درسته یه تغییره اما خب جنبه تبلیغاتی هم داره دیگه)

پایین تر از اطلس مال که سمت پارکه تو پاسداران یه فروشگاه طلا دارن میسازن پاساژ جواهره که اونم سه طبقه روی این پروژه اضافه شده :) ( اینم پولی بابت تبلیغات نداد )

مورد بعدی پشه هایی هستند که در خونه ما سکونت دارن . الان اینجا جزئی از خانواده ما شدن . پرشون که میدی فحشت می دن میگن فلان فلان شده مگه مریضی خب نشستم دیگه . ماشالا زیر بامبو ها هم تخم کردن حسابی دیگه کلنی شدن برا خودشون . اصلا از ما نمی ترسند و جزعی از ما شدن. هرچه دست تکون می دی اصن پا نمیشه. خلاصه دیشب چند تاشون حسابی دلی از عزا در آوردن . پوست خانوادگی ما هم سفیده و شیرین دیگه هیچی دیگه .. آبکش شدیم . از صبح مشغول خارش هستیم هنوز هم .. دیگه به سوزش رسیده

باید یک فکری کرد . اپیزود امروزم به پایان رسید .. والا ببینید چقدر بدبخت شدم و کمبود موضوع گیر آوردیم که به پشه های خونه گیر میدیم و براشون یه اپیزود هم رقم می زنیم. کم مونده امضا هم ازشون بگیریم. بی موضوعی بد دردیست

و باز یاد آوری می کنم . از عزیزانی که وبلاگ مسخره من رو افتخار می دهند بهم و می خوانند و وقت شریفشون رو می ذارند و کامنت می دهند صمیمانه تشکر می کنم .

نظرات  (۱۲)

  • خانومی مهربون
  • :)

    پاسخ:
    ممنون بابت لبخند زیباتون :)
  • محبوبه منتظری
  • مگه پشه دل نداره؟؟
    پاسخ:

    بلاخره دیگه

    ما رو تیربارون کرده اصلا نمی شه خوابید شب ها .

    خب دلشو ببره جای دیگه خالی کنه چرا من رو تیر بارون کرده ..

    با پشه ها دوس باشین
    ستاد حمایت کنندگان پشه :|
    پاسخ:

    این ستاد کجاست؟

    میشه از ما هم حمایت کنید؟

    بابا تیربارون شدم .

    نمیشه یک فرمولی هم برای نسبت نیش پشه به ساعت خوابیدن و اینا بنویسید که ما بفهمیم حداقل کی کمین کنیم :)

    ممنون از نظر زیبای شما

    سلام
    حال شما ؟!
    من؟!
    من که هردفعه پست جدید گذاشتید سر زدم نظر هم دادم :)
    ولی چشم
    سعی می کنم بیشتر سر بزنم

    +
    درمورد بی موضوعی هم کاملا موافقم بد دردیه :|
    منم دچارش شدم هم تو وبلاگ هم تو نقاشی :|

    پاسخ:

    سلام . بله می دونم . نظر لطف شماست و نظراتون رو هم می خوانم و لذت می برم.

    منظور من ارسال پست بوده که بد نوشتم و منظورم رو بد رسوندم . در هر صورت معذرت می خواهم

    در مورد بی موضوعی هم باید یک کاری کرد .. کمی فکر کنیم و یا اتفاقات بیشتری در زندگیمون بیفته خب می شه گفت که موضوعات هم به دست می آد

    ممنون از پاسخ زیباتون

    ضمنا یادم رفت تو اپیزود اضافه کنم که چقدر نت پر سرعت خوبه !!! :))

    همونطور که گفتم من از قشر نیازمند واقعی کمک حمایت میکنم :)))
    پاسخ:

    درود بر شما :)

    اون وقت ما نیاز به آسایش نداریم . در اصل ما نیازمند و مظلوم واقع شده ایم جلوی پشه ها :))

    خواهش می کنم
    وظیفه ست :)

    :)
    بعله
    نت پرسرعت عالیه :))
    پاسخ:
           صد دردصد.. ممنون از کامنت زیباتون
    سلام علیکم...
    تهران پشه داره؟؟؟خداییش داره؟؟پشه ندیدی پس...:))
    خواهش میکنم...دیگه کاره که از دستمون برا وبه مسخرت برمیاد:P

  • عرفـــــ ـــان
  • خوش به حالِ پشه ها که یک اپیزود بهشون اختصاص داده شد :)
    پاسخ:
           اینم یک مدلشه ... شانس آوردن دیگه ..
    قبلا چیزای باحال تر مینوشتینا :)
    شوخی میکنم
    مرسی
  • ماهان هاشمی
  • من امسال با پشه‏های محترم خونمون به یک توافق اولیه رسیدم!
    تعهدات بین طرفین:
    من گزینه نظامی (پشه‏کش) رو از روی میز برداشتم و اونام قول دادن غنی‏سازی خون من رو متوقف کنن!
    البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه!
    سایر توافقات هم محرمانس بهتون نمیگم!
    دور بعدی مذاکرات هم متعاقبا اطلاع‏رسانی میشه...!
    پشه ها ... من باهاشون روابط دوستانه برقرار کردم ... 
    جلوی کولر میخوابم باد میزنه پرتشون میکنه اونور نمیتونن بیان سراغم :دی

    و در مورد اطلس مال
    آسایش مارو که گرفته
    پول شمارم نمیده
    پشه هارو باید حواله بدیم اونجا :/ :دی
    پاسخ:

    اینم یک راه حل جامعی بود که حتماً جامع عمل می پوشونم بهش ...

    در مورد اطلس مال بگم که ما باهاش خیلی فاصله داریم اصلا نمی شنویم ...

    اما خب ... ظاهرا شما رو اذیت می کنند . پس طی اطلاعیه ای به پشه ها بی سیم می زنیم که برن اونجا پوستشون رو بکنیم. سر خیابون اصلی ما اطلس مال هست و ما صداشو نمی شنویم .. شما پشه ها تون رو بفرستید زودتر برن مبارزه رو شروع کنن بعد ما می فرستیم به پشه های شما ملحق میشن :)

    پشه هم بالاخره حق زندگی داره:))
    پاسخ:

    صد درصد .. فقط ما رو نخوره ... خب بشینه زندگیشو بکنه ما که کاریش نداریم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">