اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اسطوره من

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

خیلی وقت ها شده که ناراحت بوده ام و با جرف هایش کلی خندیده ام . گاهی وقت ها می گویم چرا دنیا مال او نیست . بعضی از افراد به نظرم حق بیشتر از چیزی که هستند را دارند . مهران مدیری تنها اسطوره ایست که از ایران روی ایشان تعصب دارم . مهران مدیری از نظر من یکی از برترین های سینمای ایران است و به شخصه در هنر ایشان زبانم به چرخ در نمی آید . از زمان های دور هوادارت بوده و هستم و همیشه برایت بهترین ها را آرزو می کنم . اسطوره من مهران مدیری . اگر حتی حتی موقع دیدنش یک بار لبخند به لبت اومده روی این پست نظر مثبت رو کلیک کن !

نظرات  (۱۷)

اسطوره ی خیلیاس ((((-:
کاملا موافقم .. با خودم میگم اگه یک روز هم به پایان عمرم مونده باشه باید برم این افراد رو ببینم ..
مهران مدیری و رامبد جوان که واقعا افتخار کشورمون هستن
و بیل گیتس و مارک زاکر برگ .. خیلی دوس دارم از نزدیک با اینا آشنا بشم و حرف بزنم باهاشون .
بله در این که ایشون بهترین هستند شکی نیست

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خیلی باحاله دوسش دارم:)
  • پلنگ صورتی
  • همیشه وقتی تو تلویزیون کسایی رو میدیدم که دنبال دیدن افراد مشهورن و میخوان امضا بگیرن اصلا درک نمیکردم
    اما برای مهران مدیری یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که حتی سی ثانیه از نزدیک ببینمش و امضا بگیرم ازش
  • هانیه شالباف
  • خیلی ها طنزِ قوی رو با مهران مدیری فهمیدن و شناختن...
    :)))))))))))
    بنده نیز ایشون رو شدیدا دوست دارم
    توانایی که ایشون توی به تصویر کشیدن واقعیت هاو و هنجار های اجتماعی توی قالب طنز دارن بنظرم هیچکی نداره ...
  • 💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
  • خدا خیرش بده واقعا
    مهران مدیره یه نابغه ی اجتماعیه
    منم دوسش دارم 
    واقعا ایشون عالی هستند
    مهران مدیرواقعاهنرپیشه وگارگردان خوبی هستن
  • فروردین دخت
  • آقای مدیری اسطوره ی خیلیاهستن از جمله من...
    اصن دنیارو یجور دیگه میبینن انگار
    یا همونجوری که ما میبینیم میبینن ولی بیانشو دارن که داد بزنن
    ولی اسطوره نیستن برای من
    پاسخ:
    برا من هست . این نظر شخصی توعه
    از بین کسایی که کار طنز تو ایران میکنن ، یکی مهران مدیری رو خیلی دوست دارم یکی رضا عطاران :)
    البته خیلی های دیگه هم هستن که کارشون خوبه اما این دو نفر واقعا عالی ان !
    پاسخ:

    مهران مدیری واقعا یکه ...

    چرا میگم؟

    چون پاورچین و نقطه چین و شبهای برره و مرد هزار چهره رو الان هم ببینی باز تازگی داره

  • بانوی بهار
  • مهران مدیری افتخاره کشور هست؛)منم واقعا به ایشون علاقه دارم
    خیلی هم با شخصیت و......
  • mekatronik khodro
  • من ازرفتارمدیری تقلیدمیکنمممممم
    خیلی ازش خوشم میاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">