اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

نبودگی ..

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

سلام .

اولا از همه عزیزانی که این مدت من نبودم غش و ضعف فرمودن صمیمانه معذرت می خواهم ( خود باحال بینی و اعتماد به سقف)

مدتی بود که یک ساعت کار می کردیم و یک ساعت هم نا امید می شدیم . ولی در کل حالمان خوب است . خدا به خیر کند آینده را.

امیدوارم از شوخی مزخرفم ناراحت نشده باشید.

صرفا جهت خنده عرض شد. مطلب خاصی به زهنم نرسیده که بخواهم در قالب اپیزودی وارد کنم . اما خب ... ببخشید که کامنت ارسال فرموده بودید اما وقت نشده بود که پاسخ بدهم . صمیمانه از اینکه دنبالم کردید تشکر می کنم

نمره املایم را بدهید 19 چون ذهن بالا را عمدا اشتباه نوشتم . می دانم رفتید بالا و چک کرده اید :))

اپیزودی به ذهنم رسید با شما عزیزان در میان می گذارم.

عزیزانی که همواره به بنده لطف داشتند و من را دنبال می فرمایند و مطالبم را می خوانند و من را از نظرات زیبایشان دریغ نمی کنند در لیست دوستان اضافه شدند تا هر روز وبشان را یک نگاه کنم ...

با تشکر از شما

نظرات  (۱)

  • عرفـــــ ـــان
  • من بازه هایِ زمانی دو قطبی بودنم یکم متفاوتِ ولی در اصلِ موضوع یکیه ...
    مثلا یک هفته امیدوارو شارژم بعدش ۶ ماه بی روحیه و بی حوصله ام :)
    اینارو جاشو عوض کنم فکنم خیلی آدمه موفقی بشم !
    پاسخ:
    :)) ان شاالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">