اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

مرد آشپز

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

چند روزی هست که درگیر فراگیری چند تا دسر خوب هستم ... دستام آردی شده .. ایش ... مامانم اینا

همینم هم مونده بود با این سبیل های دراز مثل لطفعلی شاه قاجار مشغول تفت دادن آرد باشم :))

وای فکرشو بکنید . اپیزود امروز خیلی خصوصی شده خانم کبوتر نه؟ می دونم صحیح نیست در اپیزود از اشخاص نام ببرم ولی خب همیشه ارتکاب جرم های سنگین کار من هست :)

اما گذشته از شوخی در این اپیزود می خوام به ایش کردن برخی پسرها اشاره کنم . که اوف این کار در سطح من نیست . نه من این کارو بکنم؟

به نظر من آدم باید همه کارها رو تجربه کنه .حتی یک بار . حتی آشپزی که کاری هست برای خانم های متشخص و محترم ما هم باید کمی بلد باشیم . نواختن موسیقی و حتی جوشکاری ! من خودم خیلی دوست دارم جوش کاری را تجربه کنم . خیلی برای من هیجان دارد . اصلا هر کاری رو انسان  باید یک بار در عمرش تجربه کند . من بگویم اوف من با این اهن و تلپ ام بشینم آرد تفت بدم و خامه هم بزنم خب به نظر من تجربه خوبی هست که گاهی خانم ها جوشکاری کنند و یا  آقایان آشپزی. چه اشکالی داره که کارهای دیگری را آدم یک بار تجربه کند و آموخته و تجاربش را در اختیار دیگران قرار بدهد . اصلا این مساله کسر شانی ندارد . گاهی وقت ها در خانه شما جارو بکشید . گاهی وقت ها آقا پسرهای گل جارو بکشند تو خانه و یا حتی بگویند مامان من قصد دارم شام امشب را بپزم کمکم کن . گاهی وقت ها همین چیز های کوچیک رو یاد گرفتن و تجربه کردن در شرایط خیلی حساس به درد آدم می خوره . یا مثلا شیر دستشویی خراب شد خانم های متشخص بروند و یاد بگیرند که پدر خانه چطور این مشکل را حل می کند.

ببخشید اپیزود امروز زیاد شد و سرتون هم درد اومد . زیادتر از کپن ام صحبت کردم چون احساس می کنم متن وبلاگ باید کم اما مفید باشه . تا اپیزود بعدی خدانگهدار

+ از تمامی عزیزانی که لطف می فرمایند و کامنت می گذارند صمیمانه تشکر می کنم :)

نظرات  (۱۱)

خوبه هاااااا ولی تیکه های اطرافیان آدمو یکم اذیت می کنه :))
پاسخ:

اگر قرار باشد روی تیکه های مردم حساس باشیم رسما نباید هیچ کاری کنیم چون ممکنه هر کسی به ما تیکه بیندازد .. یادم باشه یک اپیزود راجع به تیکه!! بنویسم :))

شما کار خودتون رو بکنید . بذارید بقیه هم حرفشون رو بزنن و کالری الکی بسوزونن .. شما تجربتون بالا می ره

با تشکر از کامنت زیباتون :)

  • عرفـــــ ـــان
  • کاملا موافقم که آدم هر کاری رو حداقل یک بار در زندگیش تجربه کنه بد نیست ...
    چون آدم از هر کاری یه تجربه ای کسب میکنه که هزار جایِ دیگه از زندگیش به دردش میخوره !
    پاسخ:

    ممنون از کامنت شما .

    بله هر تجربه ای ممکنه هزاران بار در زندگی به درد بخوره

  • آلبرت کبیر
  • ما که عمریست آشپزی میکنیم و لذت می بریم ... شما رو نمیدونم :)))
    پاسخ:
    ما هم یک مدتی آشپزی می کردیم منتها تا به حال دسر کار نکرده بودیم که این رو هم انجام دادیم
  • فائزه تکلو
  • جالب بود و موافق می باشم ولی کو گوش شنوا:)
  • لولا پالوزا
  • جا داره بگم: تکبـــــــــیــــــــــــــــــــــــر!
    احسنت احسنت! :))
    نه خوب واقعا یک نمونه ی بشری کمیاب این متنو نوشته :)
    ما تو خونمون خانوما همه کار بلدن فنی آشپزی و الا ماشاء الله:/
    اما آقایون....بگو یه ذره ـ؛ـ؛ـ
    پاسخ:

    این صحیح نیست .. همه باید یک آشنایی با هر رشته ای داشته باشند

    وگرنه که خوردن و خوابیدن رو خیلی از موجودات خدا بلد هستند . تمایز ما انسان ها همین است که ما چیزهایی بلدیم که آنها بلد نیستد

    😂😂😁😁
    من کی این حرف رو زدم آخه چرا حرف تو دهن اشخاص میذارین 😁😁

    خیلی هم خوب بود و استفاده کردیم
    یادم باشه این دفعه کولرمون خراب شد من دست به کار بشم :)
    پاسخ:

    در مورد قسمت اول نظر زیبای شما باید بگم مگه من چی گفتم . من که می دونم مخاطب اون پستهه من بودم:))

    شوخی بود خواستم کمی بخندیم .. چشم منبعد حرف را در دهان اشخاص نمی گذارم . می ذارم درون گوششان. شایدم گردنبندش کنم حلقه ای بندازم گردنشان . :)


    باعث افتخاره که از این اپیزود لذت بردید بانوی گرامی .

    در مورد کولر هم چه اشکالی داره .. فقط حالا چرا کولر؟ مثال بهتر نبود؟ :))

  • لولا پالوزا
  • خب بستگی داره به اینکه چه کسانی این حرف خوب شما رو درک کنن
    اونایی که فقط میخورن و می خوابن درکی ندارن وگرنه حرفتون درسته:)
    و خیلیا عملا فقط میخورن میخوابن حتی اگه کاریم کنن در جهت رسیدن به خورد و خوراکه :/
    پاسخ:
    اشپزی یک هنره .
    و همیشه ادم باید هر کاری رو تجربه کنه حتی یک بار.
    موفق باشید

  • ماهان هاشمی
  • دقیقا باهات موافقم!

    دمت گرم!

    مثلا خود من، یه پا کدبانوام برایِ خودم! :))

    کاش تفکر همه مثل شما بود اپیزودجان .. ;))))

    + به منم سر بزنین .. ;D
    پاسخ:

    ممنون از لطف شما .

    مزاحمتون شدیم

    کار خوبی کردی :)))
  • آذین &گیتی
  • بله...
    بله...
    بله...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">