اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

تحریم گروهی

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

اپیزود شماره 33 آخرین اپیزودی است که در رابطه با دو اپیزود قبلی منتشر می شود و از همینجا اعلام می کنم که در این اپیزود سرتان زیاد درد نمی گیرد چون قرار شده کوتاه سخن کنیم ..

حالا که ما وضعیت را می دانیم .. بیایید با هم جمع بشویم . و شروع کنیم مردم مان را روشن کنیم .. که ابزار تبلیغاتی این نوکیسگان نشوند .. وقتی این ها تحریم و به قول خودمانی بایکوت شوند می دانند که دیگر با پول نمی توانند هر کاری کنند و میان مردم ما عشق جاریست ..

ابتدا باید فالور ها و مردم را توجیه کنید که اینها جز نمایش دادن تصویر ماشین های آنچنانی چه هنری دارند و چه چیز مفیدی در اینستاگرامشان و یا هر جای دیگر هست . پس بیایید به این افراد میدان ندهیم.

و به نوعی تحریمشان کنیم .وقتی همین پولدار ها از مرکز توجه بیرون بیان آن وقت جوان ما می فهمد همه چیز پول نیست . توجهات به سواد هم هست به شعور هم هست .. ای کاش از همین جا از همین اپیزود شروع کنیم ... یعنی می شود روزی که این طور انسان ها دیگر نباشند و یا اگر هم باشند در گوشه ای باشند نه در وسط توجهات ..

پستی از وبلاگ شخصی یک هاتف رو در اینجا قرار می دهم خواندنش خالی از لطف نیست.

کلیک کنید

خبر های خوبی برایتان داریم .. ساده ساده ... بدون هیچ فن ... اما پر محتوا .. به دست شما

بعدا نوشت :

رامبد جوان تو برنامه خندوانه گفت برید تو سایت www.tpm.ir و زیر نامه مربوط به فاجعه منا خطاب به سازمان ملل رو تایید بزنید اگر به 1 میلیون برسه سازمان ملل موظف به پیگیری میشه دوستان خواهش میکنم ازتون انجام بدید.
من رفتم رای دادم و متاسفانه تعداد حدود 160 هزار بود .الان هم شبکه های مختلف دارن زیرنویس میکنن این سایت رو .
لطفا تو هرگروهی هستید منتشرکنید به خاطر هموطنان ازدست رفتمون.

www.tpm.ir

نظرات  (۶)

حرفتون کاملا درسته ...نباید میدون داد...

+
پست لینک شده از وبلاگ یک هاتف عالی بود عالی !
عالی بودن ازین لحاظ که جای تفکر و افسوس بسیاری داره...
پاسخ:

نظر لطف شماست .. اما خب نظر رو روی وبلاگ خودش هم بدید


در مورد میدون دادنم اگه درست پس بیایید شروع کنیم

آهان :)
بله گذاشتم

من حرفی ندارم
قبل از پست شما هم هیچوقت سعی نکردم به این چیزا میدون بدم
ممنون از این پست :)

من تعجب میکنم چطور هنوز یه میلیون نشدیم !!!
پاسخ:
متاسفانه نشدیم ...
160 هزار تـــا ؟!
برنامه خنداونه با کمِ کم 4میلیون نفر بیننده 160تآ آخه ؟؟؟!
من خعلی وقته ثبت نام کردم .
تو تلگرام هم پخش شد .
مرسیـــــــــــــــ
پاسخ:

خواهش .. الان آمار بهتره ..

ضمنا کپی کردنش آزاده ها

:-(عربستان خیلی .....
پاسخ:
       خیلی چی؟
  • عرفـــــ ـــان
  • منم رای دادم ممنون که گفتین :)
    من اصلا خبر نداشتم ...
    شده ۴۱۳۰۰۰ ...
    من تو این موضوع ها اصلا خوش بین نیستم !
    یعنی انقدر فرهنگ هایِ اشتباه تو جامعه ما رخنه کرده که فکر نمیکنم به این راحتی ها اوضاع درست بشه و شعورِ مردم زیاد بشه ...
    پاسخ:
           بسیار هم زیبا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">