اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

گاهی راک ...

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ

اپیزود 34 ...

گاهی آدم ... با موسیقی .. تخلیه می شود ... با نواختن .. و یا گوش دادن فرقی نمی کند .. گاهی عصبانی هستی و راک خالی ات می کند .. گاهی ناراحتی و راک خالی ات می کند .. راک آهسته .. و گاهی ... سنتی .. واقعا دنیای ما بدون موسیقی به چه چیزی تبدیل می شد ...

گاهی وقت ها هم باید ... رپ لعنتی گوش داد .. گاهی باید فریاد زد .. مهم نیست بهت بگویند روانی .. عقب افتاده و یا هر چیز دیگه ای ... تو از زندگی ات لذت ببر ... حتی اگر این لذت با فریاد باشد .. حتی اگر این لذت بالا بردن صدای آمپلی فایر و زدن یک ریتم آزاد بلند با یک گیتار برقی باشد .. و گاهی کلاسیک را  بکوب تا تخلیه بشی  .. خارج از نت و قانون .. گاهی بی قانونی باعث آرامش می شه.

گاهی باید این ادبیات اپیزود رو به هم بزنم و همینجوری باهاتون حرف بزنم .. همیشه یه تغییر لحظه ای لازمه ... تجربه چیزی که ازش متنفرید ... من و راک .. حالا اشتی هستیم و این به خاطر همون یه لحظه است .. و یه لحظه بخوای لینکین گوش بدی .. و ببینی ... ضربه ها داخل گوشت تخلیه ات می کنند. و حتی گاهی باید با صدای آرامش یک دعا ... و گاهی با چرت و پرت نوشتن و رقم زدن اپیزود 34 ... داستان نیست ... فقط باس بخوای .... همین .. گاهی به جای شما بگو تو !! گاهی بجای می شود .. بگو میشه .. هیچی نمیشه ... امتحانش کن ..

اپیزود 34 ..... هامون روانی !!!!!

     پیشنهاد ویژه :)

راک شماره 1 : صد درصد پیشنهاد می کنیم این را گوش کنید :  دانلود لینک مستقیم

راک شماره2 : اگر اولی را دوست داشتید گوش کنید : دانلود با لینک مستقیم

راک شماره 3: اگر هر دو را دوست داشتید گوش کنید : دانلود با لینک مستقیم

خواهشمندم حتما موسیقی شماره یک را گوش کنید [به پیشنهاد دوستان لینک راک قرار داده شد]

نظرات  (۱۵)

ازش متنفر نیستیم !!!

متال. راک. رپ. پاپ. همشون نیازه :)) یه موقع هایی. بیشتر اوقات بنظرم لایت نیازه ..
پاسخ:

صد در صد همشون نیازه ...


هممـ...
یعنی اینقد آهنگ گوش دادَم که دیگه گوشیم داره به غلط کردن میوفته :دی
پاسخ:

اینم یه نوعشه :))


چه کار غیر قابل پیش بینی جالبی کردید با تغییر ادبیات :)
خوب بود :)

موسیقی همه ی زندگیه :)
البته نواختن یه چیز دیگه ست :)

+
ولی من تو حال خرابم هم رپ و راک گوش نمی دم
هیچوقت به خواست خودم رپ گوش ندادم!
پاسخ:

تا آخر امشب هر شخصی کامنت بذاره با ادبیات یه هویی پاسخ می دم.

بله .. موسیقی زندگی هست ..

گاهی اینوریشو تجربه کن ! ضرر نمی کنی ..

چی میشه یه بارم دنیا رو برعکس ببینی .. دقیقا از اون چیزی که بدت میاد رو یک بار تجربش کنی ... همین ..

نواختن خیلی آدم رو خالی می کنه ... بهت پیشنهادش می کنم .

ربطی به حال نداره ... یه بار تجربش کن ... من هامون روانی ... اینجا اپیزود است ... است .. است ( این اکوش بود )

سلام
میدونید راک چقدر تخریب روحی روانی به همراه داره بیشتر برا شیطان پرستی کاربرد داره...
پاسخ:

متاسفانه تبلیغات خوبی از راک نشده ..

رضا بزدانی راک می خواند ... آیا شیطان پرسته ... نه که نیست ..

من این موسیقی ها رو تعریف نمی کنم .. اما یه بار تجربه کردنش بدک نیست ..

می تونی امتحانش کنی .. همین ..

اگه همه دوستان موافق باشن یه راک خوب بذارم . :)

نمی تونم!
 از  رپ متنفرم!
اگه خوب باشم و گوش بدم حالمو بد میکنه
اگه حالمم خراب باشه و گوش بدم حالم خراب تر میشه!

من یه روز بلاخره سراغ موسیقی خواهم رفت... :)

پاسخ:

صد درصد این کار رو انجام بده .. ک موسیقی خیلی دنیای زیبایی هست ..

من هم دوست دارم وارد دنیای نقاشی بشم منتها کسی کمکم نمی کنه :(

تنها خواننده ای که راک می خونه تو ایران رضا یزدانیه...
ولی خواهانش کمه من نگفتم همه بیشتر شیطان پرستان استفاده میکنن
من نه اصلا دوست ندارم به شخصه با این اعصابم:)
پاسخ:

پس لازم شد یک راک خوب معرفی کنیم .

یک راک خوب و آروم که به دل بشینه ..

و ممنون از اینهمه لطف و توجه ... و این نظر زیبا :)

راک خوبِ پیشنهادی خریداریم.
پاسخ:
صد درصد .. بزودی یک راک خوب قرار می دم که بشنوی :)
خب می تونید توی کلاسای آزاد نقاشی ثبت نام کنید :)
کسی که علاقه داشته باشه و شرایطشو داشته باشه راهش سخت نیست...
پاسخ:

وقت چه ... مکانش رو هم نمی دونم کجاها هست ...

خیلی دوست دارم ... واقعا عاشق طراحی و نقاشی هستم .. اما .. پی شو هیچ وقت نگرفتم .. نمی دونم چرا

آموزشگاه های معتبر نقاشی
سرچ کنید آدرساشو می تونید پیدا کنید :)
  • عرفـــــ ـــان
  • من اسمشون رو نمیدونم چیِ ولی همش رو گوش میدم :)
    همین راک و جاز و پاپ و این چیزارو نمیدونم از کجا میشه فهمید !
    پاسخ:
    :)) بسیار هم عالی
    من اول که خوندم "هامون هامون " یاد اون وبلاگ افتادم. بعدش که مدل نوشتن این وبلاگ رو دیدم متوجه شدم همون نیست. در کنار اینکه سن اون کمتر بوده. ولی امشب که درباره ی راک توی این وبلاگ نوشته شده دوباره یاد اون وبلاگ افتادم :) هر چند به احتمال زیاد جوابش منفیه ولی ایا نویسنده ی این وبلاگی بودی؟
    e4-s.blogfa.com
    فکر کنم ادرسش این بود. اخه بعد از خراب شدن بلاگفا به فنا رفت :)
    پاسخ:
           متاسفانه خیر ... در این اپیزود قرار شده فرق کنم .. به جای سنتی .. و موسیقی ها آرام .. کمی راک گوش کنیم :)
  • بانوی شرقی
  • قلمتانرا دوست میدارم

    زیباست

    پاسخ:
    نظر لطف شماست :)
    سلام جناب هامون هامون هامون هامون هامون ( اکوش زیاد شد :دی )
    از اونجایی که از تاثیرات مخرب موسیقی روی جسم و روح زیاد شنیدم خیلی سمتشون نمیرم. البته نه همشون ...
    با رپ موافق نیستم. راک رو هم اطلاعات زیادی ازش ندارم.
    بیشتر موافق موسیقی آروم و بی کلام یا سنتی و نهایتا کمی پاپ ام.
    البته همیناهم خالی از ضرر نیست.
    در کل نگاه خوشبینانه ای به موسیقی ندارم!
    نه که مخالفش باشم که اگه بودم خودم گوش نمیدادم اما موافقش هم نیستم!
    چیشد این کامنت :دی
    پاسخ:

           اکوش خوب بود :)

    متاسفانه می گن ... اما من شاید الان نزدیک 17 ساله موسیقی رو می فهمم و گوش می کنم . اما نه مشکلی برام پیش اومده نه روحیم خراب شده نه روانی شدم و نه چیز دیگه ...

    هر حرفی کارشناسانه و صحیح نیست ...

    هنر همیشه زیباست :)

    خواننده ی اولی کیه؟
    چ صدای اشنایی داره :))
    پاسخ:
    آوریل لاوین
  • لیلا سعادت
  • حیف که نمیتونم داتلود کنم!....داغ رو دلم گذاشتی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">