اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

یا امام رضا (ع)

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

یا امام غریبان ... دیشب خواب حرمت را دیده ام .. خواب حرم جدت حسین (ع) را دیدم .. بی قرار  تر شدم .. اینکه حرم با شکوه و نورانی و زیبایت در دور دست ها .. و من در خرابه ای سیاه و تاریک ...

ای ارباب من ... دوری امانم را برید .. 5 سالت مرا پیر پنجاه ساله ای کرد ... پس کی می شود به حرمت بیایم ... کی می شود ... یا امام رضا (ع) ادرکنی ...

یا امام غریب ... دارم به دیار غربت می روم و دلم برای حرمت لک زده ... دلم برای خودت لک زده .. کیلومترها ... هزاران کیلومتر دورتر می شوم .. یا امام رضا .. یعنی می شود ... قبل رفتن ... باز حرمت را ببینم؟

اپیزود 45 ...

نظرات  (۳)

ایشالا می شه :)

منم ده ساله که مشهد نرفتم :'(

  • رفیعه رجعتی
  • ان شاالله قسمتتون شه:)
    ما مشهدیا مهمون نوازیم^__^
    پاسخ:
    ممنونم بابت کامنتتون مرسی
    یک سالی بود که خیلی دلتنگ بودم خیلی طول کشید بطلبه اما یک سالی بود که در عرض یک ماه دوبار راه هزار کیلومتری رو رفتم اما اینبار مثل بار اول دلتنگ نبودم :|
    ایشالا که زودتر مشرف بشید و دلتون آروم بشه !
    پاسخ:
    ممنونم از شما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">