اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

یک انتقاد

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

اپیزود 48 و انتقاد ..

عزیزانی که وبلاگ نویس هستید .. بله با شما هستم .. یک انتقاد و پیشنهادی دارم ..

من وارد وبلاگ شما می شوم و نظر می دهم .. بعد باید دوباره بگردم دنبال وبلاگ شما که وای کجا چه نظری داده ام .. چون شما عزیزان پاسخ کامنت من را تنها در وبلاگ خود می دهید ..

متاسفانه بیان این امکان را ندارد که شما به محض پاسخ دادن به من برایم یک ایمیل بیاید یا در محیط وبلاگم نمایش داده شود . لذا خب باید خبرم کنید که پاسخ کامنت من را داده اید . اصلا یکی از روش های کامنت دادن همین است که اگر شخصی به وبلاگ شما نظر داد روی یک پستی .. یا از طریق نظردهی به صورت شخصی و یا از طریق ایمیل برایشان پاسخ نظر را ارسال فرمایید تا بدانند چه نظری برای شما داده و چه پاسخی به آنها داده اید ..

امیدوارم انتقادم از شما عزیزان وارد باشد .. می دانم که عادت کرده اید اما باور کنید صحیح اش این است.. پس از شما عاجزانه درخواست دارم که منبعد نسخه ای از پاسخ را یا به فرد ایمیل فرمایید و یا در وبلاگ فرد به صورت خصوصی ارسال نموده تا فرد نیز مجددا به وب شما بیاید .. چون سخت است که فرد یک بار به وب شما کامنت بدهد و یک بار دیگر هم بیاید و پاسخ کامنتش را بخواند . اصلا به نظر شما این کار صحیح است ؟ مطمئنا نیست ..

پس امیدوارم این مساله در بیان نیز اتفاق بیفتد و پاسخ کامنت را برای فرد نیز ارسال بفرمایید..

با تشکر از شما عزیزان

نظرات  (۳)

حرفتون کاملا درسته
اما
برای وبلاگ نویس هم سخت می شه که بخواد دونه دونه بره به آدرس ها جواب بده
اگه تعداد نظرات زیاد باشه که ممکنه جوابارو اشتباه بفرسته اصلا :))

شاید بیاد بگه پاسخ کامنت شما در وب داده شد بهتر باشه !
نمی دونم...
پاسخ:
این هم نظری هست ..
من راضی به همین اطلاعیه هم هستم که فقط بیان بگن به نظرتون پاسخ دادیم همین ...
خیلی سخت نیست ... مگه نه؟
این خوبه ولی همینم طول می کشه تا جا بیفته بین وبلاگ نویسا...
شاید تا اونموقع بیانم این قابلیت رو گذاشت :/
مثل همیشه احتمالا بعد ازین که باهاش کنار اومدیم...
پاسخ:
فکر نکنم بیان چنین قابلیتی رو قرار بده .
چون هم هزینه بر هست و هم یک سرور مخصوص ایمیل می خواد برای ارسال ایمیل ها .
بهتره از سرش واکنه ..
چه اشکال داره خودمون دستی این کارو بکنیم .. این حالت وقتی خوبه که شما با یک وبلاگ دوست بشی . وقتی که نیستی ... باید کامنت رو بیان تو وبت جواب بدن ..
امیدوارم جا بیفته بین اهالی بلاگ چون تو بلاگفا که اینطوری بود
چشم :)
پاسخ:
درود بر شما . چشمتان هم بی بلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">