اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

منو دنبال کن

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

پنجاه و چهارمین اپیزود رو امروز درحالی می نویسم که در حال جمع کردن چمدان هستم :)

در بلاگ به تازگی امکانی فعال شده که بسی باعث ایجاد مشکلات برای وبلاگ نویسان قدیمی شده است . این امکانات اول وجود داشته و به تازگی فعال شده است . این امکان از وقتی فعال شده شاید خیلی از ما بلاگر ها داریم با آن دست و پنجه نرم می کنیم . آفرین .. درست متوجه شدید. امکان دنبال کردن.

متاسفانه برخی از وبلاگ ها اینجا را با اینستاگرام اشتباه گرفته اند و دایم برای من و شاید خیلی از شماها انواع درخواست های متعدد مبنی بر اینکه جون مادرت من را دنبال کن و من هم دنبالت می کنم و به نظرم واقعا خیلی مسخره و مضحک است .. به ایشان تذکر هم می دهی یا می گوید دلم را نشکن و یا آنقدر کودک تشریف دارند که می گویند چه فالو کنی چه نکنی من پست هایم را دوست دارم ..

واقعا این چه کار نابخردانه و کودکانه ایست . چرا برخی ها شان وبلاگ نویسی را پایین می آورند.اگر دوست دارید دنبال کننده جمع کنید خب اینستاگرام خیلی بهتر از وبلاگ هست . بروید و فالو کنید و در عوض فالو بک بگیرید و حالش را هم ببرید..

اینجا محیط تخصصی است . محیط اهل قلم، محیطی که می دانند فرق وبلاگ با اینستاگرام چیست؟

دوستان عزیزی که الان مشغول التماس هستند تا دنبال کننده جمع کنند باید به عرضتان برسانم که این امکان برای این فعال شده که من وبلاگی را دوست داشته باشم و دنبال کنم . به نظر شما وبلاگ کارتونی بن تن و یا دانلود کتاب های ابتدایی وبلاگی نیست که من بتوانم آن را دنبال کنم . چیزی هم که می گویی چنان با تو حرف می زنند انگار شیکسپیری چیزی هستند و تو مش ممل و چیزی حالیت نیست و تو درخواست دنبال کردن داده ای..

وقتی بلاگ ساخته ای یعنی در این حد درک رسیده ای که اینجا دیگر جای اشتباه نیست .. وبلاگ تو کتاب توست .. دیوار توست .. نه خاله بازی .. فالو کن فالوت کنم و این بحث ها برای اینستاگرام هست. اگر وبلاگی را دوست داشته باشیم دنبال می کنیم و هیچ زور و یا اجباری نیز نداریم. اگر کسی به شما اهمیت نمی دهد از بلاگ بیرون بروید و در اینستای خودتان مشغول جمع آوری فالور باشید . نه در اینجا .. لطفا محیط اینجا را خراب نکنید . بذارید دغدغه وبلاگ نویس نوشته هایش باشد نه تعداد دنبال کنندگانش .. اینجا جای حرفه ای است ..

اینجا شوخی ندارد .. لططفا با این حرکات غیر حرفه ای بودنتان را نشان ندهید.

عزیزان لطفا درخواست ارسال نکنید که دنبالتان کنم ..دنبال کردن سلیقه من است نه جبر شما . و از اینجا اعلام می کنم ببخشید که جوابم نه هست !

امیدوارم روشن سازی با این پست صورت گرفته باشد ..

موفق باشید :)

نوشت: یک هاتف

نظرات  (۶)

بله درسته
حالا با این تغییر فضای نظرات خیلی ازین درخواستا می رن تو هرز نامه جلو چشم آدم نیستن که حرص بدن آدمو :/
پاسخ:
بله خوشبختانه میرن در هرزنامه :)
بلاگ:)
رسانه متخصصان و اهل قلم...:)


داری میری؟!!بسلامتی...
  • آلبرت کبیر
  • من یه پیام دارم که نوشته "منم مثل تو دلنوشته دارم"
    ینی موندم یه دقیقه به فرمولای من نیگا میکرد بهش نمیگفت دلنوشته :))))
    واقعا . دنبال کردن سلیقه ایِ نه زورکی ..
    مَن کِ تن به همچین درخواست هآیی نمیدَم ..
    پاسخ:
    منم اهمیت نمیدم
  • عرفـــــ ـــان
  • امروز یکی از دانشجو ها سره کلاس عکاسی به استاد گفت شما چرا به دانشجوهاتونبک نمیدین تو اینستاگرام ؟
    استاد سکوت معنی داری داشت ...
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">