اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

فال

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

عطف به اینکه مد شده فال غیر از کتاب حافظ می گیرن و در مادر بزرگ خودمم دیدم ...

گفتم خودمم این کارو کنم .. یه کتاب برداشتم تا باز کردم جواب اومد ...

گم شو عمه ننه  ... گم شو ...

کمی که دقت کردم ... دیدم کتاب حضرت ایرج (میرزا) بود ... :| اعصاب مصابم نداشت ..

تا ما باشیم #فال از این جور روش ها نگیریم ..

بعدا نوشته ا

.. و اینکه موزیک تریاک من است ..

Faal

نظرات  (۱۰)

  • خانومی مهربون
  • فال امروز من 
    نوشته بود مرگ
    خدایی خیلی ناراحت شدم 
    خیلییی
    تاحالا غیر حافظ با کتاب دیگه ای فال نگرفته بودم
    پاسخ:

    به به خانومی مهربون ...

    این حرفا چیه ..

    نا امیدی ممنوعه .. کلا فال اینا من زیاد دقت نمی کنم ..

    بهتر از ایرج میرزا که نبود فش کشم کرد قاط بود ..

    خیلی خوشحال شدم با نظرت

    hhhhhhhh vaaaay ame nane:-D :-D 😂😂😂😅😅😅
    tabire khubi dare ngaran nbash!
    +mrc vase link
    پاسخ:

    اعصاب نداش داغونمون کرد ..

    نمی تونستم رو پست از کلمه ج..نده استفاده کنم ..

    بله .. امیدوارم .

    تشکر .. باید می گفتم خب

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!
     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
    "وب بر شاخسار سخن "
    هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

    آدرس ها:

    ************************
    ********************************

    ****

    ******************
    ******************






    پاسخ:

    جناب لطفا اسپم هاتون رو اینجا نریزید ...

    وقتی حتی سه خط پستم فشار می آد بهتون خوندنش کلا افتخار نمی دم بیام

    hhhh hamchin tafavotiam nmikonn in do kalame.😋😅
    zemnn jesaratn fkr mikonm ya dari avaz mishi ya khode vaqeie vojudeto neshun midi k alie!albate shayadm eshtebah mikonm.☺😊
    پاسخ:

    حدا می دونه ... گاهی این وری گاهی اون وری ..

    آدم هم باید مودب باشه و هم بی ادب ...

    این گربه هم رسما دمبش رو کرده تو حلق من :|

    moadab moadabe.biadabm biadabe..invari o unvariam nadare!
    in gorbe dg chikaret dare akhe! :-P 
    + sabok mizania..taryak!;-) :-D 
    پاسخ:

    گاهی لازمه .. هر دو طرفش ...

    من سنتی کارم ... تل میزنم ..

    موزیک فحش دار دوست ندارم 
    اما موزیک اروم خیلی خوبه... 
    :-)
    فال هم که کلا عشقه... 
    پاسخ:

    ترسیدم بذارم ... ملودی خوب بود ولی ...

    فال امروزم باز نمیشه:)))ینی چقد داغونه...
    الان داشتم ب همین فال فک میکردم.ک پستتو دیدم.اصن فال حافظ رو چ حسابی درسته؟؟؟
    پاسخ:
    اها مال ایرج میرزا درسته؟؟؟؟
    ایرج میرزا هم زمونه بد فشاری بهش آورده اعصابش خط خطی شده انگار ... سراغ بد آدمی رفتین عصن ... 
    +جز حافظ به بقیه اعتمادی نیست ... هر چند که تا اینجای عمرم فقط یه بار فال حافظ گرفتم ...

    پاسخ:
    دقیقا اعصاب نداش
    ممنون اومدی
    اتفاقا بعضی وقتا خوب جواب میده، با برنامه ی ساغر ما زدیم که شعر تصادفی بیاره به نیت فال مثلا، اومد که:
    حور ار چه دارد دلبری اما تو چیز دیگری//داند پری افسونگری اما تو چیز دیگری  :))
    خداییش حافظ اینجوری به آدم حال نمیده :))
    پاسخ:
    اینم عالیه...
    ممنونم تشریف اوردی و نظر زیبتو ازم دریغ نکردی..
    بازم بیا
  • شاهزاده ی برفی
  • :)))))))) ایرج میرزا خوب تحویلتون گرفته 
    یادم باشه برای فال سمت کتاباش نرم: ))))
    پاسخ:

    خیلی تحویل گرفته ...

    شانس آوردم زیادتر نگرفت وگرنه نمی تونستم پستش کنم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">