اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

خواستمت

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

وقتی که بودن تو را بیشتر از پیشترها خواستم ... و خواستمت

  و وقتی که سایه خالی تو در کنار قدم های من دیده نشد ..

و من گمت کردم در گرد و غباری ... و خواستمت ...

امروز در این عربت .... قربت ام را خواستم ... و خواستمت

و خواستم ات ...

#عشق

در موضوع: عشق

پی نوشت" یه احمق نفهمی هم هست هی اسپم میده من و موجودات ناشناخته .. بابا تایید نمی کنم برو گمشو

تهدید: دوستانی که جواب کامنت من رو به ایمیلم یا وبلاگم نفرستند دیگه افتخار بهشون نمی دم و نمی خونمشون .. وسلام ...

love

نظرات  (۱۲)

لایک
پاسخ:
تشکر
در مورد خدا که نیست؟ :)
پاسخ:
خیر عشق زمینی هستند ایشون
درد تاریکیست درد خواستن . . . 
+ هرچی فراق طولانی تر باشه وصال شیرین تره..
+ متن عااالی بود
پاسخ:

نظر لطفته ... ممنونم ..

بله .. وصال شیرین تره .. امیدوارم ..


با فالو کردن موافقی
پاسخ:

نه زیاد درگیرش نیستم ..

مگر وبلاک خیلی خوبی باشه ..

وییییییییی
:)
چه قشنگه
پاسخ:
نظر لطفته
خیلییی احمقه!!!!
چندبارم ب من اسپم داده.
تعارف نبود مستر،جدی میگم عالیه
پاسخ:

تو احمقیش که شک نیس .. ببین چند بار داده صدام در اومد ..

می دونم تعارف نبود و متن واقعا عالیه ... باریکلا به خودم ... ححححح

  • خانومی مهربون
  • ای وای این کیه
    پاسخ:
    یه دختر خانم خوشگل
  • وقایع نگار
  • من بیشتر محو کامنتا و پی نوشت شدم :))
    امیدوارم که بهش برسی... 
    اتفاقا من همش فکر میکنم هر چقدر که وصال شیرینه اون دوریه از اون شیرین تر بوده. همیشه حس انتظار و امید یه عشق خاص تری توشه نسبت به وقتی که بهش میرسی
    پاسخ:
    ن نیس وصال شیرینه
  • شاهزاده ی برفی
  • قشنگ بود 
    امیدوارم اونم بخوادت ؛)
    پاسخ:
    تشکر
    میحاد اونم
    خخخخخ
    یه قانون نا نوشته ی قدیمی: هر وقت از دستش میدی٫ تازه متوجه میشی که عه پسر٫ چقدر می خواستیش...
    پاسخ:
    هه
  • آبان دخت :)
  • از این احمق نفهما زیاد پیدا میشه :|

    ضمن اینکه پستتون خیلی قشنگ بود

    # تا حالا قالب این رنگی ندیدم...جذاب شد برام :))
    پاسخ:

    ممنونم از نظر زیبات.

    قالب دیفالت بیان هست من کمی تغییرات داخلش دادم ... فونت هاشو تکون دادم و شخصی سازیش کردم .. فعلا قرمز به سلیقم خورده ببینیم آینده چی پیش میاد

    خوشالم از پست خوشت امد

  • آبان دخت :)
  • خواهش می کنم :)

    + تغییر دادن جالبه...منم تو قالبم دست بردم...کلی هم خرابکاری کردم البته :|

    :)
    پاسخ:

    دیگه شخصی سازی کردن کار خوبیه ...

    منم شخصی سازیش کردم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">