اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

اپیزود

چیزی که می فهمم ( فک کنید توییتره )

تبر

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

هر زمستون پیش از اینکه ریشه پا بندت کنه

شاخه تو بردار و تمرین تبر کن با خودت

یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین

یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت

دانلود موزیک مورد نظر

#موزیک

عاشق شعر و موزیکشم .. خیلی .. پیشنهاد می کنم گوش بدین .

music

نظرات  (۱۰)

طراحیت قشنگه یک من 
پاسخ:
میگن چشمات قشنگ می بینه :)
ریشه پابندت کنه!
خیلی خوبه
پاسخ:
نظر لطفته
کوشش هر چیز بیهوده است.
کوه اگر بر خویشتن پیچد،
سنگ بر جا همچنان خونسرد می ماند
و نمی فرساید آن نقشی که رویش کند در یک فرصت باریک 
یک نفر کز صخره های کوه بالا رفت
در شبی تاریک.
پاسخ:

متن زیبایی بود . مرسی

یاد داستان درختا و تبر افتادم:

وقتی تبر را به جنگل آوردند
درختان با حیرت گفتند :

واااای دسته اش از جنس ماست..!!

:)
پاسخ:

ححح

ولی داستان ی چی دیگست ها ....

  • وقایع نگار
  • هنرمند بودی و نمیدونستیم
    پاسخ:

    کی من؟

    هنر؟

    کو؟

    قمیشی با روح و روان ادم بازی میکنه:) انتخاب شما هم عالی بود...
    پاسخ:
    دقیقا . ممنونم تشریف آوردی
  • بهار مهربان
  • گریه دراومد
    انتخاب خوبیه منم دوست دارم این اهنگو
    پاسخ:
    به احوالات من میخورد گذاشتم
    انتخاب خوبیه منم دوست دارم این اهنگو
    پاسخ:
    به احوالات من میخورد گذاشتم
    انتخاب خوبیه منم دوست دارم این اهنگو
    پاسخ:
    به احوالات من میخورد گذاشتم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">